کد خبر ۴۶۰۵۸ انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۶
نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی :

ظرفیت های گردشگری محلات و دلیجان مغفول مانده اند

سلیمی گردشگری را به عنوان صنعتی درآمدزا عنوان کرد و گفت: بسیاری از کشورها از این صنعت به نحو مطلوبی بهره گرفته اند ولی در محلات و دلیجان با این همه ظرفیت هنوز در اول راه هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پیام دلیجان؛حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی شامگاه شنبه در مراسم عید غدیر که در مسجد جواد الائمه (ع) دلیجان برگزار شد گفت: موضوع انتزاع و الحاق شهرستان های دلیجان و محلات به استان قم مطالبه عمومی مردم است که باید به آن توجه شود.

سلیمی با اشاره به اینکه مردم منطقه از ارائه خدمات راضی نیستند اظهار کرد: علیرغم اینکه شهرستان دلیجان به عنوان گلوگاه ارتباطی است اما وضعیت درمانی مناسبی ندارد.

وی با بیان اینکه سال گذشته دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مالیات از مردم استان دریافت شده است افزود: متاسفانه اعتبارات عمرانی شهرستان های محلات و دلیجان ۱۰ درصد محقق شده است.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با این میزان تخصیص اعتبارات چه کارهایی را می توان انجام داد؟

سلیمی اظهار کرد: باید از ظرفیت های خوب گردشگری شهرستان های محلات و دلیجان به عنوان منبع درآمد استفاده شود که متاسفانه به دلیل کم توجهی هایی که از گذشته وجود داشته زیرساخت های لازم در این دو شهرستان ایجاد نشده است.

وی گردشگری را به عنوان دومین صنعت بزرگ در دنیا عنوان کرد و افزود: بسیاری از کشورها از صنعت گردشگری به نحو مطلوبی بهره گرفته اند ولی در محلات و دلیجان با این همه ظرفیت هنوز در اول راه هستیم.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: علیرغم اینکه برخی از روستا های منطقه، محروم هستند ولی این روستاها جزء روستاهای محروم شناخته نشده اند چرا که باید استاندار این روستاها را به هیات دولت معرفی کند.

سلیمی با اشاره به اینکه به ما ظلم شده و ما ساکت نخواهیم نشست افزود: پیرامون موضوع انتزاع و الحاق شهرستان های دلیجان و محلات به استان قم حاضر به مناظره تلویزیونی در شبکه آفتاب با شخص استاندار هستم.

وی ادامه داد: برخی از آقایان به واسطه رانت هایی که گرفته اند از آنها حمایت و با موضوع الحاق دلیجان و محلات به قم مخالفت می کنند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین، شورای برنامه ریزی استان را در دلیجان و محلات با حضور مجمع نمایندگان استان تشکیل داده و ظلمی که به مردم منطقه شده است را  جبران کنند. 

سلیمی خاطرنشان کرد: در تصمیم گیری در مورد الحاق دلیجان و محلات به استان قم به نظرات مردم توجه شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com