کد خبر ۴۶۱۰۸ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم:

دوومیدانی‌کار قم قهرمان کشور شد

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم از موفقیت دوومیدانی‌کار این استان در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت برترین‌های رده سنی نونهالان کشور خبر داد.

علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های دوومیدانی برترین‌های رده سنی نونهالان پسر کشور با حضور تعداد 95 دوومیدانی‌کار از استان‌های سراسر کشور به میزبانی هیأت‌ کرمان به انجام رسید و با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات دوومیدانی‌کاران پسر رده سنی نونهالان در مواد 100 متر، 100 متر با مانع، 400 متر، 1500 متر، پرتاب وزنه، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک، پرش طول و پرش ارتفاع برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیأت‌ دوومیدانی استان قم ادامه داد: در این پیکارها شاهد رقابت نزدیک و جذاب دوومیدانی‌کاران تمام تیم‌های شرکت‌کننده بودیم و یکی از چهره‌های مستعد و آینده‌دار دوومیدانی قم یعنی علی قاسم‌بابایی در رشته 100 متر فراتر از انتظار ظاهر شد و ضمن کسب عنوان قهرمانی رکورد ایران رشته را نیز جابجا کرد.

رضایی بیان کرد: امیر مقدمی و علی قاسم‌‌بابایی نمایندگان قم در این دوره از مسابقات بودند که در رده‌بندی نهایی مواد مختلف امیر مقدمی در رشته 400 متر پس از رقابتی نزدیک و نفس‌گیر با دیگر حریفان، در نهایت به مقام هشتم دست یافت.

وی سپس به افتخارآفرینی علی قاسم‌بابایی اشاره و عنوان کرد: در ماده 100 متر رقابت برترین‌ دوومیدانی‌کاران نونهالان ایران علی قاسم‌بابایی از تیم هیأت‌ دوومیدانی استان قم با زمان 10 ثانیه و 9 صدم ثانیه بهترین عملکرد را داشت و به مقام قهرمانی دست یافت.

رضایی با بیان اینکه قاسم‌بابایی عنوان سریع‌ترین دونده این مسابقات را به خود اختصاص داد، خاطرنشان کرد: در این ماده مصطفی جمشیدزهی از تیم هیأت‌ دوومیدانی استان یزد با زمان 11 ثانیه و دو دهم ثانیه بر سکوی نایب‌قهرمانی ایستاد و مقام سوم به مهدی نیک‌منش از هیأت‌ فارس رسید که زمان 11 ثانیه و چهار دهم ثانیه را بر جای گذاشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com