کد خبر ۴۶۱۰۹ انتشار : ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۳
معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما:

استان قم در حوزه موسیقی آئینی و دینی خط مقدم سایر استان‌ها قرار گیرد

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با بیان اینکه حرکت صداوسیمای استان قم مثبت و روبه‌جلو ارزیابی می‌شود، گفت: در حوزه موسیقی آیینی و دینی انتظار این است که مراکزی مانند قم الگوسازی و استانداردسازی کنند و در خط مقدم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، علی دارابی  ظهر امروز در مراسم رونمایی و آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های فنی، عمرانی و برنامه‌ریزی صداوسیمای مرکز قم که در آمفی‌تئاتر این مرکز برگزار شد، با تقدیر و تشکر از تمامی مسئولان استان به دلیل حمایت از صداوسیمای مرکز قم اظهار داشت: امیدواریم صداوسیمای مرکز قم در بخش‌های مختلف پویانمایی، انیمیشن و غیره موفق عمل کند.

وی با بیان اینکه حرکت صداوسیمای استان قم مثبت و رو به‌جلو ارزیابی می‌شود، افزود: در حوزه موسیقی آیینی و دینی انتظار این است که مراکزی مانند قم الگوسازی و استانداردسازی کنند و در خط مقدم باشند.

دارابی با بیان اینکه قم خاستگاه و مرکز انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان گفته‌اند که می‌خواهیم کاری کنیم که چهلمین سال پیروزی خود را جشن نگیرد اما به کوری چشم دشمنان این کار تحقق خواهد یافت.

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما با بیان اینکه استان قم گنجینه معارف الهی و دینی است، خاطرنشان کرد: استان قم دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com