کد خبر ۴۶۲۷۹ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
با وجود تنها یک شکست رخ داد؛

حذف جوانان هندبالیست قم از مسابقات قهرمانی کشور

قم - رئیس هیئت هندبال استان قم از حذف ناباورانه جوانان هندبالیست قم از مسابقات قهرمانی کشور با وجود تنها یک شکست خبر داد.

حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های هندبال جوانان باشگاه‌های کشور در شهر قائنات در خراسان جنوبی در حال برگزاری است اما تیم هندبال جوانان قم در عین شایستگی و لیاقت نتوانست جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب کند و در دور گروهی حذف شد.

وی افزود: حذف تیم هندبال جوانان قم در حالی رخ داد که این تیم در ۴ بازی مرحله گروهی خود فقط در یک بازی بازنده شد و با ۲ پیروزی و یک تساوی به انتظار بروز نتایج معقول در روز پایانی مسابقات گروهی بود اما در نهایت اتفاقاتی رخ داد که به حذف نماینده استان قم انجامید.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: در روز پایانی مسابقات گروهی، تیم هندبال جوانان قم با قرعه استراحت مواجه بود و امیدوار بود تیم سپاهان اصفهان در بازی با نفت و گاز گچساران برنده بازی شود و شرایط و کیفیت مسابقات قبلی ۲ تیم نیز گویای همین مطلب بود اما در زمین مسابقه شرایط به گونه دیگری پیش رفت و نتیجه را به تیم گچساران واگذار کرد.

محمدخانی بیان داشت: این نتیجه را حاصل بازی غیر مسئولانه و نامتعارف تیم سپاهان اصفهان می‌دانیم و حتی مسئولان برگزاری مسابقات هم انتظار داشتند سپاهان برابر نماینده گچساران پیروز شود اما اتفاقاتی رخ داد که بابت آن دلگیر هستیم و امیدواریم این نتیجه را حوادث هندبالی و ورزشی رقم زده باشد.

وی عنوان کرد: تیم هندبال استان قم در ۴ بازی خود فقط در مسابقه با تیم سپاهان اصفهان نتیجه را واگذار کرد و در مقابل تیم نفت و گاز گچساران مساوی کرد و در برابر تیم‌های ملاثانی خوزستان و مهدی‌شهر برنده از میدان خارج شد اما این نتایج برای صعود کافی نبود.

رئیس هیئت هندبال استان قم تصریح کرد: حذف، چیزی از ارزش‌های تیم هندبال استان قم به مربیگری رضا سفیدگر کم نمی‌کند و  آن‌ها در هفته‌های اخیر در شرایطی سخت، با تمام وجود تمرین کرده بودند با تمام وجود از این تیم که سرمایه‌های هندبال قم هستند حمایت می‌کنیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com