کد خبر ۴۶۲۹۲ انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
با ترکیبی بومی انجام می‌شود؛

آغاز تلاش تیم تیراندازی بانوان قم در لیگ دسته اول کشور

قم - تیم تیراندازی بانوان قم با ترکیبی بومی از امروز کار خود را در لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، فصل جدید لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور از امروز پنج شنبه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می‌شود و تیم هیئت تیراندازی استان قم که طی ۲ سال اخیر در لیگ دسته اول کشور حاضر بوده برای سومین سال وارد این مسابقات می‌شود.

هفته اول مسابقات لیگ دسته یک تیراندازی بانوان، پنج شنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور برگزار می‌شود و طبق برنامه اعلام شده از سوی فدراسیون تیراندازی،  میزبان هفته اول قم است اما به دلیل این که قم امکان میزبانی را ندارد مسابقات در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

تیم تیراندازی بانوان قم که با میانگین سنی پایینی گام به عرصه رقابت می‌گذارد در اولین مسابقه خود با تیم خراسان رضوی مسابقه خواهد داد در شرایطی که همه تیراندازان قم را نفرات بومی در ۲ بخش تپانچه بادی و تفنگ بادی تشکیل می‌دهند.

در تیم تفنگ بادی استان قم در لیگ دسته اول، مینا روحیان، فاطمه حسین زاده، نرجس کولیوندی، عطیه قدمی، فهمیه زند و مریم کیامهر مسابقه می‌دهند که حضور مینا روحیان دختر نوجوان تیرانداز قم که اخیراً به اردوی تیم ملی دعوت شده قابل توجه است.

فاطمه حسین زاده دیگر تیرانداز نوجوان قمی است که به عنوان چهارمین تیرانداز دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی، اکنون در ترکیب تیم دسته اولی قم به هدف شلیک خواهد کرد ضمن این که در تیم  تپاتچه بادی، سارا واعظی، زهرا زارعی، ریحانه حیدری، سیده مطهر رکنی حسین، فاطمه یگانه محمدی و حنانه کانطوری حضور دارند.

محمود جعفر غفار مربیگری تیم تیراندازی بانوان قم را بر عهده دارد و مرضیه فراهانی نایب رئیس هیئت تیراندازی استان قم به عنوان سرپرست این تیم را همراهی خواهد کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com