کد خبر ۴۶۳۳۲ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹
معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه خبر داد؛

اجرای بیش از سه هزار فعالیت در جشنواره مردمی کرامت

محمد جواد جهانگیرزاده معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان این که نخستین جشنواره مردمی کرامت با بیش از سه هزار فعالیت انجام شده به کار خود پایان داد، گفت: دومین جشنواره مردمی کرامت در سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمد جواد جهانگیرزاده، معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مردمی کرامت که در سالن همایش شهید مطهری پژوهشگاه علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان این که استفاده از مشارکت های مردمی در افزایش بازخورد و موفقیت برنامه های فرهنگی بسیار مؤثر است، گفت: در سال جاری برای نخستین بار در کنار برنامه های دهه کرامت، جشنواره مردمی کرامت برای نخستین بار در دستور کار قرار گرفت و توانست موفقیت های زیادی به دنبال داشته باشد.

وی با اشاره به این که این جشنواره با انجام بیش از سه هزار فعالیت به کار خود پایان داد، افزود: دومین جشنواره مردمی کرامت در سال آینده با محوریت ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در تببین ابعاد مختلف نخستین جشنواره مردمی کرامت تصریح کرد: این جشنواره از دهه کرامت آغاز و تا دهه ولایت ادامه داشت و آستان مقدس حضرت معصومه(س) به منظور ترویج فرهنگ سیره اهل بیت(ع) در زمینه شاد کردن، شعار در« شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» را به عنوان الگوی برنامه های مختلف دنبال کرد و از دهه کرامت تا دهه ولایت از فعالیت های مردمی با محوریت دهه کرامت تجلیل و تکریم کرد و خوشبختانه این جشنواره بازخوردهای فرهنگی بسیار مثبتی را در جامعه به دنبال داشت.

جهانگیرزاده با بیان این که جشنواره مردمی کرامت از ظرفیت‌های مختلف برای تحقق اهداف خود استفاده کرده است، افزود: در این جشنواره برپایی ایستگاه‌های صلواتی، نشست‌های مذهبی، حلقه‌های معرفت، ایستگاه‌های فرهنگی و فعالیت‌های مختلف فرهنگی دنبال شده است.

وی افزود: امیدواریم خادمان امزادگان، کانون‌های فرهنگی هنری، دانش‌آموزان، دانشگاهیان، حوزویان، دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی در دومین جشنواره شرکت گسترده‌تری داشته باشند تا زمینه ترویج هر چه بیشتر سیره و سبک زندگی اهل بیت(ع) در جامعه فراهم شود.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: مراسم شادی اهل بیت(ع) باید همچون مجالس عزای اهل بیت(ع)با شکوه هر چه تمام تر برگزار شد تا زمینه نهادینه شدن فرهنگ ناب محمدی براساس سیره اهل بیت(ع) در جامعه فراهم شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com