کد خبر ۴۶۳۴۰ انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر فوتسال

آتلیه‌طهران ‌قم با شکست مقاومت به مربع مدعیان قهرمانی رسید

تیم فوتسال آتلیه‌طهران ‌قم در دیداری معوقه از هفته نخست لیگ برتر فوتسال مقابل مقاومت قرچک به برتری دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم‏، در شرایطی که رقابت‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران به واسطه اعزام تیم ملی به مسابقات فوتسال بازی‌های 2017 داخل سالن آسیا تعطیل شده، سازمان لیگ امروز بازی‌های معوقه این فصل را برگزار کرد و در یکی از این دیدارها تیم آتلیه‌طهران قم از سد مقاومت قرچک گذشت.

این در حالی است که تا کنون 11 هفته از نیم‌فصل نخست لیگ نوزدهم سپری شده و از بین دو نماینده فوتسال استان قم یعنی تیم‌های هیأت‌ قم و آتلیه‌طهران قم، شاگردان سیدوحید غیاثی در تیم آتلیه‌طهران قم یک بازی معوقه با قهرمان فصل 1395 لیگ دسته اول فوتسال داشتند و امروز این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

حریف آتلیه‌طهران قم در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر فوتسال یعنی تیم مقاومت قرچک تنها یک امتیاز از نماینده فوتسال قم کمتر داشت و پشت سر این تیم بود، به همین دلیل بازی در اوج حساسیت به انجام رسید و در نهایت فوتسالیست‌های آتلیه به برتری نزدیک و نفس‌گیر دو بر یک دست یافتند.

این در حالی است که آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال ایران با کسب مقام‌های اول و دوم به لیگ برتر راه یافته‌اند و اکنون فاصله آنها با نتیجه بازی امروز، چهار امتیاز است و نماینده قم در رتبه چهارم جدول جای دارد.

دو تیم آتلیه‌طهران قم و مقاومت قرچک در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به مصاف یکدیگر رفتند و ابتدا تیم مقاومت با گل علی رهنما بازیکن سابق ارم‌کیش قم یک بر صفر پیش افتاد اما در همان نیمه نخست تیم آتلیه‌طهران قم با گل‌های طاها نعمتیان و روح‌الله ایثاری نتیجه را به سود خود تغییر داد.

در نیمه دوم بازی نیز با وجود اینکه سوت‌های داور در روند بازی تاثیر داشت توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و در نهایت تیم آتلیه‌طهران قم با کسب این برد 18 امتیازی شد و بعد از تیم‌های 30 امتیازی مس سونگون، 26 امتیازی گیتی‌پسند و 24 امتیازی تاسیسات دریایی تهران در مکان چهارم جدول ایستاد و تیم مقاومت نیز با کسب 14 امتیاز در مکان هشتم جدول است.

انتهای پیام/ذ

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com