کد خبر ۴۶۳۶۶ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد:

کشف بیش از 220کیلوگرم مواد مخدر در محور مواصلاتی قم

جانشین فرمانده انتظامی استان قم به کشف 223 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در هفته گذشته در محور مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صیاد درویشی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا با اشاره به مواد مخدر کشف شده در روزهای گذشته ، اظهار داشت:در طی 24 ساعت گذشته یک دستگاه وانت حامل مواد مخدر از نوع تریاک درمحورهای مواصلاتی استان شناسایی شد.

وی ادامه داد: این وانت از محورهای مواصلاتی جنوب وارد استان قم شده بود و در زمانی که قصد خروج از استان قم به سمت تهران را داشت توسط همکاران پرتلاش شناسایی و خودرو توقیف شد و در بازرسی از خودرو حدود 223 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم در ادامه افزود: پرونده مقدماتی  تشکیل شد و متهم به همراه پروند جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی گردید.

وی با اشاره به بحث فرهنگی، بیان داشت: در حوزه پیشگیری از مواد مخدر از طریق فرهنگ سازی با سایر دستگاه ها همکاری داریم که در این راستا کمیته مقابله با مواد مخدر و شورای فرهنگی مواد مخدر استان تشکیل شده است.

درویشی در ادامه خاطرنشان شد: همکاران تلاش می کنند با همکاری سایر دستگاه ها اقدامات واکنشی و کنترلی در محورها مواصلاتی داشته باشند همچنین در داخل شهر مناطقی که احتمال حمل مواد مخدر و توزیع مواد مخدر وجود دارد  اقدامات خوبی را انجام دهند .

وی تاکید کرد:  تلاش می کنیم روز به روز فعالیت کسانی که در حمل و توزیع مواد مخدر دست دارند را محدود کنیم و امیدواریم گام های مؤثری را در این راستا با همکاری سایر دستگاه ها برداریم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com