کد خبر ۴۶۵۷۵ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۷
مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم خبر داد

اجرای 20 پروژه محرومیت زدایی در استان قم

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم گفت: امسال اجرای 20 پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد در استان قم مصوب شده است که سهم سپاه و استان هر کدام برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یک میلیارد تومان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، حسین فرهادی با اشاره به اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی اظهار کرد: این پروژه‌ها توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انتخاب می‌شود و برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی باید 50 درصد پول توسط سپاه و 50 درصد دیگر توسط استان اختصاص پیدا کند.

وی ادامه داد: پروژه‌های محرومیت زدایی ابتدا در استان قم شناسایی و سپس این پروژه‌ها در تهران مصوب می‌شود و اعتبارات اختصاص پیدا می‌کند، امسال اجرای 20 پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان در استان قم مصوب شده است که سهم سپاه و استان هر کدام برای اجرای این پروژه‌ها اختصاص یک میلیارد تومان است.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن‌ ابیطالب(ع) استان قم افزود: سپاه امسال تاکنون برای اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی در استان مبلغ 500 میلیون تومان اختصاص داده و این پروژه‌ها شامل مواردی همچون احداث مسجد، مدرسه و خانه عالم است و این پروژه‌ها بیشتر در مناطق محروم استان قم همچون بخش قمرود است.

وی خاطرنشان کرد: شرط سپاه برای اختصاص بودجه برای احداث پروژه‌های محرومیت زدایی این است که این پروژه‌ها زود به بهره برداری برسند و از کمک خیرین هم استفاده می‌کنیم تا احداث این پروژه‌ها زودتر به پایان برسد.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com