کد خبر ۴۶۵۸۰ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
در لیگ برتر فوتسال امید صورت گرفت؛

شکست تیم هیئت فوتبال قم برابر گیتی پسند اصفهان

قم - دبیر هیئت فوتبال استان قم از شکست تیم هیئت فوتبال قم برابر گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال امید خبر داد.

علی اصغر زرگر در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در آخرین روز از دور رفت مسابقات فوتسال لیگ برتر رده سنی امید باشگاه‌های کشور در گروه یک در مشهد تیم فوتسال هیئت فوتبال قم، صدرنشین مسابقات برابر حریف خود مغلوب شد.

وی افزود: تیم هیئت فوتبال قم که پیش از این قهرمانی خود در دور رفت گروه یک لیگ برتر فوتسال امید را قطعی کرده بود در دیدار برابر تیم گیتی پسند اصفهان که سه‌شنبه شب در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد نتیجه را واگذار کرد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: این مسابقه در حالی که بیش از یک دقیقه به پایان آن باقی مانده بود ناتمام ماند در حالی که نتیجه آن ۴ بر ۳ به سود تیم گیتی پسند اصفهان بود و نتیجه نهایی آن به سود تیم گیتی پسند محاسبه خواهد شد.

زرگر بیان داشت: این شکست، اولین باخت تیم هیئت فوتبال قم در این مسابقات بود و این تیم در هر ۵ بازی قبلی خود پیروز، میدان را ترک کرده بود و با وجود این شکست، هیئت فوتبال قم با ۱۵ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های آتلیه طهران قم و گیتی پسند اصفهان به ترتیب با ۱۳ و ۱۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم دور رفت قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: تیم آتلیه طهران قم نیز یکی دیگر از نمایندگان موفق فوتسال قم در این مسابقات بود که حضور این تیم در رده دوم جدول و پشت سر تیم هیئت فوتبال قم نشان از توان و ظرفیت بالای جوانان فوتسالیست قمی در سطح کشور دارد.

دبیر هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: دور برگشت لیگ برتر فوتسال امید در حالی طی هفته‌های آینده برگزار خواهد شد که میزبان آن هنوز مشخص نیست و تیم‌های اول و دوم این گروه به همراه ۲ تیم برتر گروه دوم، راهی مرحله نهایی خواهند شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com