کد خبر ۴۶۶۱۳ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

دستگیری بیش از 600 خرده فروش و قاچاقچی مواد مخدر در قم طی عملیات ذوالفقار 11

قم- ایرنا- فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بخش غیر آشکار عملیات ذوالفقار 11، بیش از 600 تن از معتادان تابلو، فروشندگان جزء و قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر شدند که 52 کیلوگرم انواع مواد مخدر در همین راستا کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار کاظم مجتبایی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای یازدهمین مرحله از طرح امنیتی ذوالفقار، با بیان این که این طرح در 2 بخش آشکار و غیر آشکار اجرا می شود اظهار داشت: بخش غیر آشکار طی چند روز گذشته که توسط همکاران فرماندهی انتظامی شهرستان قم و پلیس های تخصصی انجام شده، نتایج بسیار خوبی به همراه داشته است.
وی افزود: برابر گزارشات به دست آمده، 63 ضارب و 86 فقره سرقت شناسایی و کشف شده است، در حوزه جرایم سایبری سه تن دستگیر و 283 تن از اتباع بیگانه که به صورت غیر قانونی در کشور حضور داشتند جمع آوری شدند.
وی بیان داشت: بیش از 170 موتورسیکلت و خودرو که آلودگی صوتی، مزاحمت برای نوامیس مردم و یا بی انضباطی ترافیکی داشتند توسط پلیس راهنمایی و رانندگی جمع آوری شد.
مجتبایی ادامه داد: در این مرحله بیش از 500 تن از کارکنان این فرماندهی با بهره گیری از 100 وسیله نقلیه فعال، سعی می کنند با توکل بر پروردگار و اتکا بر قوانین و اختیاراتی که دارند به وظایفی که به آنها سپرده شده عمل کنند.
وی گفت: این طرح با هدف زمین گیر کردن و دستگیری مجرمان سابقه دار و پرخطر، پاکسازی مکان ها و محله های آلوده در سطح استان، انضباط ترافیکی و تقویت بنیان های انضباطی در حوزه ترافیک و همچنین برخورد جدی و فعالیت در عرضه فضای سایبری برای برخورد با مجرمان این حوزه و در نهایت گسترش و تقویت امنیت اجتماعی در سطح استان انجام می شود.
فرمانده انتظامی استان قم با تقدیر از دستگاه های پشتیبان در اجرای طرحی های عملیاتی پلیس، ابراز داشت: همراهی، حمایت ها و پشتیبانی بسیار خوب شورای تامین استان، دستگاه قضایی و دادستان استان همواره موجب تقویت و گسترش این گونه طرح ها بود که جای قدرشناسی دارد.
وی اظهار کرد: پلیس به دنبال امنیت پایدار و جامع می باشد و بطور قطع در این گونه عملیات ها به دنبال امنیت فراگیر و جامع در حوزه های مختلف است تا هم مجرمان و هنجارشکنان زمین گیر شوند و هم مردم احساس امنیت بیشتری را برای ادامه حیات خود داشته باشند.
مجتبایی تصریح کرد: در نهایت امیدواریم که طرح ذوالفقار 11 بتواند جایگاه امنیتی و همچنین شرایط امنیتی استان را تقویت کند و تزلزل و ناپایداری را در روحیه هنجارشکنان و مجرمان ایجاد کند.
8138/ 1175 تنظیم کننده: فرزانه پیری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com