کد خبر ۴۶۶۹۳ انتشار : ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۶

استاندار قم:دفاع مقدس به عنوان نماد عزت، غرور و سربلندی نظام در اذهان زنده خواهد ماند

قم- ایرنا- استاندار قم گفت: دفاع مقدس مانند برگ زرین و به عنوان افتخاری بزرگ و نماد عزت، غرور و سرافرازی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در اذهان زنده خواهد ماند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا از روابط عمومی استانداری، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در پیامی به مناسبت آغاز سالروز هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: هشت سال پایداری و حماسه مقدس، میراث معنوی جاودان و ارزشمندی است که با الهام از نور ایمان به خدا، وحدت کلمه و صلابت اراده ملت ایران به دست آمد.
در این پیام خاطرنشان شده است: حماسه دفاع مقدس، فصلی پر افتخار از شکوه مقاومت و پایمردی و سرشار از زیباترین صحنه های ایثار، فداکاری، جانفشانی و از خودگذشتگی است. این حماسه، روایت گر روزهایی است از جنس شور و شعور که ملتی با تأسی به آرمان ظلم ستیزی مکتب عاشورا ، علم جهاد و شهادت برافراشته و حماسه ای بزرگ و ماندگار را به تصویر می کشد.
صادقی دراین پیام بیان داشته است: آن ایام، یادآور خاطرات و رشادت های غرورآفرین و افتخارآمیزی از استقامت و مجاهدت خالصانه رزمندگان غیور و دلیر مردان ایران اسلامی است که با دفاع شجاعانه و غیرتمندانه خود، ابهت ابرقدرت ها را در هم شکستند و درخشان ترین و ماندگارترین صفحات تاریخ زرین این سرزمین را رقم زدند.
وی ادامه داده است: با گذشت سال ها از دوران دفاع مقدس، امروز نیز بهره مندی از تجارب ارزنده و تمسک به فرهنگ و ارزش های غنی آن جهاد عظیم، می تواند گره گشای مشکلات و تضمین کننده توفیقات در عرصه های مختلف باشد.
در سی و هفتمین سالگرد حماسه دفاع مقدس و تقارن آن با ایام حزن و عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یاد و خاطره شهداء، ایثارگران، رزمندگان و یادگاران دوران ایثار و حماسه به ویژه شش هزار آلاله سرخ استان قم را گرامی می دارم.
استاندار قم دراین پیام بیان کرده است: توفیقات روزافزون همگان را در راه حفظ و صیانت از دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس و پیمودن راه شهدای والامقام در پرتو آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزد منان مسألت دارم.
7401/ 6133/ تنظیم: بهمن اطمینان ** انتشار- جعفرمسلمی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com