کد خبر ۴۶۷۲۳ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۷

حجت الاسلام ماندگاری: آمریکا و اسرائیل یزیدیان زمان هستند

قم ـ ایرنا ـ رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: امروز یزید زمان آمریکا و اسرائیل است و ما هیچ ترسی از عربده کشی آنها نداریم و با صدای بلند و رسا فریاد می زنیم «هیهات من الذله».

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه شهر مقدس قم اظهار کرد: امروز فرهنگ عاشورا و مقاومت حسینی در کشورمان زنده و پویاست و دشمنان آرزوی سازش و تسلیم مردم ایران را به گور می برند.
وی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین(ع) جان خود، یاران و فرزندانش را در راه مبارزه با طاغوت و طاغوتیان نثار کرده است، افزود: سیدالشهدا(ع) به ما آموخت کسی که برای خدا در برابر جبهه کفر و استکبار ایستادگی کند، چون در دایره بندگی خدا قرار می گیرد دارای احساس آرامش است.
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه قم ادامه داد: برای مقابله با جبهه طاغوت، باید ابتدا بر نفس اماره خود غلبه کنیم و کسی که پیرو امام حسین(ع) است، ابتدا باید طاغوت درونش را خاموش کند و آنگاه بر اساس وعده های الهی، خداوند متعال ما را یاری خواهد کرد و به پیروزی می رساند.
وی با بیان این که نبرد میان حق و باطل تا ابد ادامه دارد، خاطرنشان کرد: اگر در نبرد با یزیدیان زمان در خط اباعبدالله الحسین(ع) باشیم، پیروز و سربلند خواهیم بود، اما این خط شاخص هایی دارد که مهمترین آنها ایستادگی در برابر طاغوت است.
وی مقاومت حسینی و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار را جلوه گر در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی، ملت غیور کشورمان در برابر همه جهانیان ایستادند، همانگونه که امام حسین(ع) با 72 تن از یارانش در برابر 30 هزار تن لشکر یزید ایستادند و به شهادت رسیدند.
ماندگاری با اشاره به صدور پیام انقلاب در سرتاسر جهان و کشورهای اسلامی، آن را نتیجه مقاومت حسینی ملت غیور کشورمان ذکر کرد.
وی با بیان این که اگر کسی فریفته مطامع دنیوی شود، زمین گیر خواهد شد و از میدان مقاومت بیرون می رود، گفت: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان، پشت رهبر معظم انقلاب را خالی کنیم و چراغ سبز به یزیدیان نشان دهیم، شکست خواهیم خورد و اگر کسی اهل مقاومت حسینی باشد، هیچگاه ذلیل نخواهد شد.
8146 / 1175 خبرنگار: سید محمدرضا بهشتی پور ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com