کد خبر ۴۶۷۴۰ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۶
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور:

گلوله ای از طرف اسرائیل یا آمریکا به سمت ما شلیک شود، موشک هایمان به سوی اسرائیل شلیک می شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عزت و اقتدار کشورمان به برکت پایمردی مردم است، گفت: نباید ضعف‌های خودمان را پشت تحریم‌ها پنهان کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که در بلوار پیامبر اعظم(ص) شهر قم برگزار شد، با اشاره به فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: واقعه کربلا تاریخ مصرف ندارد و این واقعه الگو و یک راهبرد زنده است. امام حسین(ع) فلسفه قیام خودش را نه یک جنگ پایان پذیر بلکه یک جهاد مستمر امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد.

وی ادامه داد: حرکت امام حسین(ع) در بیعت نکردن با یزید، درسی برای انسان‌های مومن است تا در طول تاریخ در مقابل ظالمین بایستند، واقعه کربلا همیشگی است و تکرار می‌شود و باید جایگاه خودمان را در این عرصه بدانیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم در دوران دفاع مقدس و فراز و نشیب‌های پس از انقلاب اسلامی اثبات کردند که ادامه دهنده خط امام حسین(ع) هستند و این امتحان‌ها را با ایثار خودشان با موفقیت پشت سر گذاشتند، یکی از دسیسه‌های دشمن به راه انداختن جنگی نابرابر در مقیاسی گسترده علیه کشورمان بود.

ذوالنور یکی از اهداف صدام از شروع جنگ تحمیلی را ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواست کشورمان را در عرض یک هفته اشغال کند و تمام جهان استکبار پشتیبان صدام بود.

وی ادامه داد: کشورهای استکباری شرقی و غربی برای حمایت از صدام سنگ تمام گذاشتند، دشمنان در دوران دفاع مقدس به دنبال تجزیه عراق بودند و گروهک‌هایی را در این راستا در استان‌های مرزی فعال کردند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی گروهک‌های ضد انقلاب در استان‌های کردنشین به جان مردم افتادند، اتفاقاتی که امروز در عراق و سوریه رخ می‌دهد، در تاریخ کشورمان بی سابقه نیست و این اتفاقات در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توسط گروهک‌ها رخ داد.

ذوالنور با اشاره به جنایت‌های گروهک‌های ضد انقلاب در ایران اظهار کرد: باید دستگاه‌های فرهنگی قهرمانانی که توسط این گروهک‌ها به شهادت رسیدند را به مردم معرفی کنند، هر کدام از این شهیدان می‌توانند چراغ راه جوانان باشند.

وی ادامه داد: امروز باید بدانیم جنگ ما پایان ناپذیر است، جوانی که می‌تواند شهید حججی شود، در قتلگاه فضای مجازی کشته می‌شود، وظیفه ما امروز سنگین تر است و به برکت خون شهیدان، کشورمان به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای مسلح ایران افتخار را دارند که زیر پرچم یک فقیه عادل برای مردم امنیت ایجاد کردند. امضای قراردادها سایه جنگ را از سر ایران دور نکرده است، بلکه بازدارندگی ایجاد شده توسط نیروهای مسلح کشورمان سایه جنگ را از سر ایران دور کرد.

ذوالنور با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح ایران اظهار کرد: اگر گلوله ای از پایگاه‌های آمریکا یا اسرائیل به کشورمان شلیک شود، موشک‌های کشورمان به سمت اسرائیل شلیک می‌شود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند چرا باید قراردادها به گونه ای تنظیم شود که آمریکا هر کاری کند نقض برجام حساب نمی‌شود. نباید آدرس اشتباهی به مردم بدهیم، عزت و اقتدار کشورمان به برکت پایمردی مردم است، نباید ضعف‌های خودمان را پشت تحریم‌ها پنهان کنیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: در بخش‌هایی که کشورمان مورد تحریم‌های شدید است، رشد ایران دنیا را شگفت زده کرد، از جمله این بخش‌ها می‌توان به توان موشکی، هوافضا و شبیه سازی ژنتیک کرد که افرادی تکلیف گرا در این بخش‌ها فعالیت دارند.

ذوالنور در پایان با اشاره به ایجاد پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: این پایگاه‌ها از برد موشک‌های کشورمان دور نیستند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com