کد خبر ۴۶۸۱۶ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۸
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

شهیدان با خون خود شهادت دادند که انقلاب خمینی در امتداد انقلاب حسینی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: شهیدان با خون خود شهادت دادند که انقلاب خمینی در امتداد انقلاب حسینی بوده و همچنان که امام حسین در برابر ظلم ایستادند امام خمینی نیز در برار ظلم استکبار زمانه ایستادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازبصیر سبزوار  آیت الله علی رحمانی در یادواره 31 شهید روستا استیر با بیان اینکه شهدا با خون خود شهادت دادند که انقلاب خمینی در امتداد انقلاب حسینی است اظهارداشت: شهدا باید الگوی جوانان در جامعه قرار گیرند و راه آنها در جامعه ادامه پیدا کند.

 

وی با اشاره به این موضوع که شهادت رمز حیات جامعه است تصریح کرد: شهیدان با نثار خون خود حیات معنوی را در کالبد جامعه می دمند و با یادآوری رشادت های آنها شهید پروری دربین مردم رو به فزونی خواهد گذاشت.

 

آیت الله رحمانی در ادامه به برخی شبهات مطرح شده از سوی دشمن در خصوص جنگ تحمیلی و ارزش خون شهدا اشاره و تاکید کرد: شیعیان و مسلمانان باید آنقدر خود را به لحاظ اعتقادی قوی کنند که شبهات هیچ تاثیری در عقیده آنها نداشته باشد.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به حضور 40 کشور به صورت مستقیم و غیر مستقیم در جنگ تحمیلی با ایران عنوان کرد: در بین اسرا مشخض شد که به جز عراق 19 کشور به صورت مستقیم با ایران وارد جنگ شده بودند.

 

وی ادامه داد: جنگ تحمیلی را می توان به یک جنگ تشبیه کرد که ائتلاف بزرگ جهانی با حمایت استکبار جهانی روبروی کشوری با کم ترین امکانات ایستادند.

 

آیت الله رحمانی با تاکید بر این نکته که پیروزی های ما در جنگ با قدرت ایمان رزمندگان و تبعیت از ولایت فقیه بود تصریح کرد: تبعیت از ولایت فقیه رمز تداوم انقلاب و ایستادن در راه شهدا است.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com