کد خبر ۴۶۹۱۷ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
از سوی دادستان قم تشریح شد

آخرین اقدامات دادستانی قم در حیطه حفظ حقوق عامه

دادستان قم گفت: دستگاه قضایی علاوه بر رسیدگی به شکایات، در راستای احیای حقوق عامه و ایجاد بستر مناسب برای جامعه عمل می‌کند که دادستانی قم در زمینه‌های متفاوت اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، مهدی کاهه گفت: نظارت بر احیاء و بازسازی بافت فرسوده و رسیدگی به املاک بلاصاحب و رها شده و مجهول المالک، نظارت بر مراکز عرضه گاز مایع (LPG ) و پلمپ مراکز عرضه بدون مجوز و غیراستاندارد، نظارت بر روند بازرسی از آسانسورهای عمومی در سطح شهر و اصلاح و بهبود عملکرد آنها، نظارت بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تعیین تکلیف سازه‌های نیمه ساخته و نظارت بر امداد خودروهای غیرمجاز از جمله اقدامات دادستانی قم در جهت احقاق حقوق عامه بوده است.
وی افزود: از دیگر اقدامات دادستانی قم در راستای احیای حقوق عامه که بسیار قابل توجه بوده، جمع آوری و ساماندهی فروشندگان حریم جاده‌های برون شهری بوده است که از سوی وزارت راه و شهرسازی مورد استقال قرار گرفته است.
کاهه در پایان از نظارت و رسیدگی بر ایجاد روشنایی پارک‌ها جهت جلوگیری از ایجاد بستر جرم و حفظ فضای سبز پارک‌ها و بوستان‌ها خبر داد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com