کد خبر ۴۶۹۱۸ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۴
کارشناس تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان خبرداد:

افزایش ۱۰ درصدی شمار مبلغان اعزامی از قم به تویسرکان

تویسرکان - کارشناس امور فرهنگی و تبلیغ اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: شمار اعزام مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به تویسرکان در دهه اول محرم نسبت به سال قبل ۱۰ درصد افزایش دارد.

محمد موسی جوکار در گفتگو با خبرنگار مهر از افزایش ۱۰ درصدی اعزام مبلغین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به تویسرکان در مناسبت تبلیغی دهه اول محرم نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.

وی افزود: این مبلغین از روحانیون بومی و آشنا به تبلیغ منطقه تبلیغی شهرستان هستند که در سامانه «سمتا» ثبت نام کرده و اعزام شده اند.

جوکار افزود: اقامه نماز جماعت، ایراد سخنرانی در هیئت‌های مذهبی و مساجد، برگزاری مراسم قرائت ادعیه، پاسخگویی به پرسش‌های شرعی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی، اجرای گفتمان‌های دینی و اجرای برنامه‌های هیئات مذهبی از جمله فعالیت مبلغان اعزامی در مناسبت‌ دهه اول محرم است.

اعزام ۳۰ نفر از روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به تویسرکان

وی به اعزام ۳۰ نفر از روحانیون دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به مناطق مختلف تویسرکان اشاره کرد و گفت: مبلغان اعزامی به مدت ۱۳ روز و تا یازدهم مهرمله به مراکز تعیین شده اعزام شده اند.

جوکار افزود: با برنامه ریزی ها و هماهنگی بعمل آمده این مبلغین ضمن برگزاری مراسم عزاداری، برگزاری گفتمانهای دینی، بیان فضائل و مناقب حضرت امام حسین(ع) و فعال سازی جلسات قرآن را در برنامه خواهند داشت.

برگزاری ۱۵ گفتمان دینی در مدارس تویسرکان

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از برگزاری ۱۵ گفتمان دینی در دهه اول محرم سالجاری در این شهرستان خبر داد.

محمد موسی جوکار هدف این برنامه را ارتقای آموزه های دینی و باورهای مذهبی جوانان و نوجوانان به منظور مقابله با هجمه فرهنگی استکبار عنوان کرد.

وی اجرای ۱۵ گفتمان دینی دانش آموزی با همکاری کانون فرهنگی مشکات و آموزش و پرورش در موضوعاتی چون ایثار و شهادت، آسیب های اجتماعی، اهداف قیام امام حسین(ع) را از اهم برنامه های دهه اول محرم اداره تبلیغات اسلامی در مدارس برشمرد.

جوکار ادامه داد: محتوای گفتمانها در خصوص پیام های محرم، حماسه عاشورا و اهداف قیام سیدالشهداء(ع) خواهد بود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com