کد خبر ۴۶۹۳۶ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۴
مربی قمی تیم ملی فوتسال میانمار اعلام کرد:

فدراسیون فوتبال میانمار برای فسخ قرارداد من شرایط عجیبی گذاشته است

رضا کردی مربی قمی تیم ملی فوتسال میانمار گفت: فدراسیون فوتبال میانمار برای فسخ قرارداد من شرط گذاشته است و احتمال می‌دهم محرومیت و جریمه سنگینی برای من در نظر گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا کردی اظهار داشت: چندی قبل بود که در اعتراض به کشتار مسلمانان توسط دولت میانمار و برای همدردی با مسلمانان، از سمت خود به عنوان مربی تیم ملی فوتسال میانمار و مدیر تیم‌های فوتبال این کشور از سمت خود کناره گیری کردم.

وی افزود: کناره‌گیری از این سمت به معنای این است که قصدی برای بازگشت به میانمار ندارم اما مشکلی که در این بین پیش آمده این است که فدراسیون فوتبال میانمار قصد دارد به دلیل این که استعفای من جنبه سیاسی و مذهبی داشته از من به فیفا شکایت کند.

مربی قمی تیم ملی فوتسال میانمار گفت: در حقیقت، فدراسیون فوتبال میانمار یکی از طرفین موضوع فسخ قرارداد من است و فسخ، خواسته من است اما فدراسیون فوتبال میانمار برای فسخ قرارداد به دنبال اعمال شروطی است و من را تحت فشار قرار داده تا این شروط را بپذیرم.

کردی بیان داشت: یکی از خواسته‌های آن‌ها این بوده که من علت استعفای خود را مسائل مربوط به کشتار مسلمانان در این کشور اعلام نکنم و حرفی از این موضوع نزنم و مشخص است که میانماری‌ها نمی‌خواهند از نظر سیاسی، این موضوع برایشان تبعات در بر داشته باشد و به عبارت دیگر آن‌ها به دنبال این هستند که من مداخله دولت در این کشتارها را عنوان نکرده و تکذیب کنم.

وی عنوان کرد: علاوه بر این بخش قابل توجهی از حقوقی که فدراسیون فوتبال میانمار به من پرداخت کرده، باید در جریان این توافق به این کشور بازگردد که البته ما هنوز در مورد این قضایا به توافقی نرسیده‌ایم و من با مسائل مربوط به موضوع کشتار مسلمانان در این کشور که خواسته طرف مقابل است موافقت نکرده‌ام.

مربی قمی تیم ملی فوتسال میانمار تصریح کرد: فدراسیون فوتبال میانمار می‌تواند از من به فیفا شکایت کند و چون موضوع شکایت، استعفا به دلایل سیاسی است احتمال می‌دهم محرومیت و جریمه سنگینی برای من در نظر گرفته شود زیرا طبق قانون فیفا دخالت دادن امور غیر ورزشی در فوتبال به ویژه مسائل سیاسی، یک خط قرمز برای فیفا محسوب می‌شود و فیفا با عوامل آن برخورد سختی می‌کند.

منبع : قم نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com