کد خبر ۴۶۹۳۷ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۳
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم مطرح کرد

استفاده هیأت‌های مذهبی از اشتراک برق موقت و رایگان

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان گفت: هیات‌ها می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکیه‌ها و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مهدی آهنین پنجه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تا پایان مردادماه سال جاری بیش از 44 کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است از این عدد 38.5 کیلومتر شبکه هوایی و 5.7 کیلومتر شبکه زمینی احداث شده است.


وی افزود: بیش از 21 کیلومتر شبکه‌های هوایی و زمینی احداث شده که از این مقدار 17 کیلومتر در بخش شبکه‌ها هوایی و چهار کیلومتر نیز به  صورت شبکه زمینی احداث شده است.


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم در ادامه بین کرد : هزار و 961 دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان نصب شده است و در مجموع تعداد چراغ های روشنایی معابر بالغ بر 95 هزار و 188 است.


وی عنوان کرد:در مدت 5 ماه نخست امسال بیش از 6 هزار و 404 مشترک جذب کردیم که 5 هزار و 23 انشعاب به بخش خانگی، 689 انشعاب به بخش عمومی، 47 انشعاب به بخش کشاورزی، 116 انشعاب به بخش صنعتی و 827 انشعاب به سایر مصارف اختصاص می‌یابد.


آهنین پنجه گفت: در سال گذشته پیک مصرفی 702 مگاوات بود که در سال جاری 6.8 درصد افزایش داشته است.


وی خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی مطلوب به مشترکین تعداد دو منطقه برق در سطح استان اضافه شد.


مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم تاکید کرد: از اماکن و هیات‌ها تقاضا داریم به منظور حفظ ایمنی عزاداران ضمن رعایت فاصله جانبی و ارتفاع در برپایی چادرها و تکیه‌ها با شبکه‌های برقی، از تجهیزات استاندارد و بدون ایراد فنی استفاده کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.


وی اظهار کرد: هیات‌ها می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکیه‌ها  و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان اقدام کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com