کد خبر ۴۶۹۵۶ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۸
حجت‌الاسلام صالحی خوانساری:

ایمان و علم آیت‌الله راستی کاشانی زبان زد عام و خاص بود

استاد حوزه‌های علمیه با بیان اینکه ازدواج ایمان و علم، حکمت را نتیجه می‌دهد گفت: ایمان و علم آیت‌الله راستی کاشانی زبان زد عام و خاص بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، مراسم گرامیداشت آیت‌الله راستی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، فرماندار، ارادتمندان به علما و این خاندان در مسجد جامع کاشان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری سخنران ویژه مراسم بزرگداشت و یادبود مرحوم آیت الله حسین راستی کاشانی بوده و مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به ذکر مصیبت امام حسین(ع) پرداخته و فضای معنوی مراسم دو چندان شده بود.

صالحی خوانساری ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام محرم اظهار داشت: در قرآن کریم خدا به بشریت خطاب کرده کسی که ایمان را با علم در وجود خود جمع کند حکیم است.

این استاد حوزه‌های علمیه مولود مبارک ازدواج ایمان و علم را حکمت دانست و افزود: سخنان حکیمانه به دل می‌نشیند و این موضوع نیز در مورد آیت‌الله حسین راستی کاشانی صادق و زبان زد خاص و عام بود.

صالحی خوانساری ضمن اشاره به صدور پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی برای رحلت این عالم کاشانی خاطرنشان کرد: صدور این پیام توسط رهبر انقلاب اسلامی و به‌کار بردن کلمات در این پیام نشان‌دهنده جایگاه بالای علمی این عالم بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از تسنیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و سایر مسئولان کشوری و منطقه‌ای شهر کاشان، قم و غیره رحلت این عالم را با صدور پیام‌های جداگانه‌ای تسلیت گفتند.

آیت‌الله حسین راستی کاشانی متولد شهر کاشان از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو شورای عالی حوزه علمیه قم بود که در 29 شهریور 1396 و پس از تحمل سال‌ها بیماری در سن 90 سالگی در شهر قم درگذشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com