کد خبر ۴۶۹۶۰ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم:

اشتراک برق موقت و رایگان ویژه هیئات مذهبی

مدیر عامل شرکت توزیع برق قم گفت: هیئات مذهبی برای تامین برق مورد نیاز تکایا و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان اقدام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آهنین پنجه،مدیر عامل شرکت توزیع برق قم ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: از اماکن و هیئت‌ها تقاضا داریم به منظور حفظ ایمنی عزاداران ضمن رعایت فاصله جانبی و ارتفاع در برپایی چادرها و تکیه‌ها با شبکه‌های برقی، از تجهیزات استاندارد و بدون ایراد فنی استفاده کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.


وی افزود: هیئات مذهبی می‌توانند به منظور تامین برق مورد نیاز تکیه‌ها و حسینیه‌ها با مراجعه به مناطق چهارگانه برق نسبت به درخواست اشتراک رایگان و موقت اقدام کنند.

  آهنین پنجه خاطرنشان کرد:تا پایان مردادماه سال جاری بیش از 44 کیلومتر شبکه فشار متوسط احداث شده است از این عدد 38.5 کیلومتر شبکه هوایی و 5.7 کیلومتر شبکه زمینی احداث شده است.


مدیر عامل شرکت توزیع برق قم عنوان کرد: بیش از 21 کیلومتر شبکه‌های هوایی و زمینی احداث شده که از این مقدار 17 کیلومتر در بخش شبکه‌ها هوایی و چهار کیلومتر نیز به صورت شبکه زمینی احداث شده است.


وی بیان کرد : هزار و 961 دستگاه چراغ روشنایی معابر در سطح استان نصب شده است و در مجموع تعداد چراغ های روشنایی معابر بالغ بر 95 هزار و 188 است.


آهنین پنجه گفت:در مدت 5 ماه نخست امسال بیش از 6 هزار و 404 مشترک جذب کردیم که 5 هزار و 23 انشعاب به بخش خانگی، 689 انشعاب به بخش عمومی، 47 انشعاب به بخش کشاورزی، 116 انشعاب به بخش صنعتی و 827 انشعاب به سایر مصارف اختصاص می‌یابد.


مدیر عامل شرکت توزیع برق قم  افزود: در سال گذشته پیک مصرفی 702 مگاوات بود که در سال جاری 6.8 درصد افزایش داشته است.


وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور خدمت رسانی مطلوب به مشترکین تعداد دو منطقه برق در سطح استان اضافه شد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com