کد خبر ۴۶۹۶۲ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۹
آیت الله حسینی بوشهری:

دفاع مقدس، ایران را برای مبارزه با دشمنان بیمه کرده است

امام جمعه قم با اشاره به اینکه در عزاداری ها به اهداف اصلی و درس های قیام عاشورا توجه شود،گفت: دفاع مقدس، ایران را برای مبارزه با دشمنان بیمه کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به تقارن ماه محرم امسال با هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: مبارزه و جهاد امام حسین(ع) با کمی سپاه و امکانات در مقابل جبهه طاغوت بود و که بیانگر پیروزی خون بر شمشیر است.

وی ادامه داد: امروز آن چه که در دنیا باقی ماند است جز عزت، عظمت برای حسین ابن علی(ع) و یارانش ما چیزی دیگری نمی بینیم.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز اثر و نشانه ای از اردوگاه یزیدیان و کسانی که در مقابل امام حسین(ع) صف کشیده بودند ، نیست و جز لعن و نفرین الهی و مردم درباره آن‌ها قضاوت نمی شود.

وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس همه احزاب، کشورها ، ابرقدرت ها و استکبار در مقابل کشور و نظام اسلامی ما صف بسته بودند؛ شرق و غرب برای ساقط کردن نیروهای ارزشی و یک انقلاب نوپا هشت سال جنگی نابرابر در مقابل جبهه اسلامی ایجاد کردند اما آن چیزی که در پایان اتفاق افتاد این بود که پیروزی نصیب ملت ایران شد.

امام جمعه قم با اشاره به خودکفایی امروز نیروهای مسلح، گفت: در روزهای نخستین دفاع مقدس با کمی امکانات و تجهیزات مواجه بودیم اما سربازان و نیروهای مسلح تمام تلاش خود را کردند تا امروز به خودکفایی برسیم.

وی بیان داشت: امروز حتی یک وجب از خاک ما در اختیار متجاوزان آن روز نیست بلکه اقتدار و عظمت ملت ما به رخ جهانیان کشیده می شود.

وی خاطرنشان شد: امروز ملتی سربلند و پیروز در همه صحنه ها و ایستاده در مقابل یاوه گویی های دشمنان نظیر سخنان چند روز قبل رئیس جمهور آمریکا در سازمان ملل که ملت ایران در مقابل این یاوه گویی ها هم خواهد ایستاد و این نبود جز آن مجد و عظمتی که ملت ایران از رهگذر هشت سال دفاع مقدس آموختند و برای مبارزه با دشمنان بیمه شدند .

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com