کد خبر ۴۷۰۳۸ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۸
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی قم:

حریق انبار چوب قم کنترل شد؛ علت حادثه در دست بررسی است

علیرضا بابا احمدی معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی قم از کنترل حریق انبار چوب خبر داد و گفت: در حال حاضر جلوی سرایت آتش گرفته شده و نیروها مشغول لکه‌گیری وایمن‌سازی محل هستند، همچنین علت قطعی حادثه مشخص نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا بابا احمدی با اشاره به اینکه ساعت 20:32 حادثه به آتش‌نشانی اعلام و نیروها ساعت 20:35 در محل حادثه حضور داشتند اظهار داشت: برای این عملیات 16 دستگاه فراخوان شده و 65 نیروی آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی قم از کنترل حریق انبار چوب خبر داد و افزود: در حال حاضر جلوی سرایت آتش گرفته شده و نیروها مشغول لکه‌گیری وایمن‌سازی محل هستند.

وی با بیان اینکه 2 تن از شهروندان در این حادثه دچار مصدومیت جزئی دودزدگی شدند که با کمک عوامل اورژانس درمان شدند تصریح کرد: از همان دقایق اولیه اعزام، نیروهای آتش‌نشانی اقدام به تخلیه ساکنین و هیئت عزاداری حاضر مسجد کردند.

بابااحمدی با بیان اینکه عوامل اورژانس، حوادث برق و گاز، ناجا و راهور در صحنه حضور فعال داشتند خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه بدون تلفات جانی کنترل شد و معاون خدمات شهری شهرداری و مسئولان شهرداری در اتاق بحران همه در محل حضور دارند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی قم خاطرنشان کرد: هنوز علت قطعی حادثه مشخص نیست و نیروهای کارشناس آتش‌نشانی به محض بررسی نظر قطعی خود را اعلام می‌کنند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com