کد خبر ۴۷۰۵۳ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

محدودیت های ترافیکی به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی در قم اعمال می شود

قم- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قم گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوه تر عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، محدودیت های ترافیکی در هسته مرکزی شهر قم اعمال می شود.

سرهنگ احمد پوربافرانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس این محدودیت، از ساعت 24:00، هشتم و نهم مهرماه مصادف با روزهای تاسوعا و عاشورا عبور و مرور و توقف هرگونه وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت به استثناء وسایل نقلیه امدادی در 2 مسیر ممنوع است.
وی اضافه کرد: این مسیرها شامل میدان جهاد به طرف چهارراه بازار، خیابان 45 متری عمار یاسر قبل از هفت متری باجک به طرف تقاطع عمار یاسر – آذر، خیابان آذر از تقاطع بلوار شهید روحانی به طرف 45 متری عمار یاسر- آذر و خیابان انقلاب از سه راهی سجادیه به طرف چهارراه عماریاسر - انقلاب می باشد.
به گفته وی، مسیرهای میدان روح الله به طرف تقاطع شهدا و از دوربرگردان شهید مصطفی خمینی به طرف پل حجتیه نیز جزو محدودیت تردد خودرو و موتورسیکلت در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی است.
پوربافرانی با بیان این که در سایر معابر در صورت نیاز محدودیت تردد به صورت مقطعی اعمال می شود، از شهروندان خواست: از توقف و تردد در مسیرهای مذکور در طرح اجتناب کنند و با ماموران راهنمایی و رانندگی همکاری لازم را به عمل آورند.
وی گفت: پارکینگ های شرقی حرم حضرت معصومه(س)، پارکینگ طبقاتی، زمزم، مصلی، اتوبوسرانی، مکانیزه و پارکسوار شمالی برای پارک خودروهای زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) در نظر گرفته شده است.
/2085/ 1175 خبرنگار: سمیه حیدری ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com