کد خبر ۴۷۱۰۵ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹
رييس مركز مشاوره حوزه علميه قم؛

هجمه اسرائيل و آمريكا عليه ايران بدلیل ترس از مكتب عاشورا است

رييس مركز مشاوره حوزه علميه قم گفت: امروز آغاز هجمه سنگين اسرائيل و آمريكا عليه ايران بدلیل ترس از شيعه سرباز مكتب امام حسين(ع) و در خط سرخ عاشورا ،كربلا و امام زمان(عج) به عنوان قوی‌ترین سلاح اعتقادی شیعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام علي اصغر قائمي، امروز در مراسم عزاداري تاسوعاي حسيني در مسجد صادقيه کاشان با تسليت ایام شهادت امام حسين و علمدارش ابالفضل‌العباس(علیهماالسلام) گفت: امروز هيچ سلاح نظامي بر شیعه با داشتن سلاح معنوي و اعتقادي قوي و قدرتمند نهضت سرخ حسینی و قیام کربلا كارگر نيست.

وی، با تاکید بر معرفت و عبوديت ناب امام حسين(ع) كه با پيشنهاد بيعت فرياد هيهات من الذله را سرداد گفت:آن حضرت شهادت در راه خدا و اسارات خاندانش را پذیرفت و با تن دادن به حادثه كربلا ذلت بيعت را نپذیرفت.

به‌گفته‌وی،حضرت ابوالفضل العباس(ع) و ياران امام حسين(ع) همه فدايي رهبر خود شدند، تا با درس عاشورا و كربلا به ما بیاموزند که همه ما در معرض امتحان بزرگ الهی قرارگرفته‌ايم.

رييس مركز مشاوره حوزه علميه قم، با اشاره به اینکه يكي از سران صهيونيزم و خاخام هاي صهيونيست اعلام كرده‌است به‌طور قطع و یقین امام زمان(عج) شيعيان خواهد آمد و ما بايد از امروز خود را براي مقابله با او آماده كنيم گفت: ازاين رو صهيونيست جهاني از شيعيان به شدت در هراس است و طي 40 ساله گذشته هر توطئه‌اي خواسته انجام داده اما موفق نشده است.

*داعش با نهضت شهادت و تبعیت از قیام عاشورا در حال نابودی است

حجت الاسلام قائمي، با تاکید بر اینکه داعش با نهضت شهادت و تبعیت از قیام عاشورا در حال نابودی است گفت: مدافعان حرم بویژه سردار بي سر و رشيد اسلام محسن حججي ها، با تبعیت از نهضت سرخ حسینی و عاشورا امثال داعش را به خاك سياه نشانده اند.

وی، كمكهاي بي سابقه آمريكا، اسرائيل و انگليس را به داعش درحال تبديل شدن به يك غده سرطاني این پدیده شوم در منطقه دانست و گفت: سردار سليماني بشارت فراسيدن  پايان عمر داعش را در عراق و سوريه تا دو ماه آینده اعلام کرده‌است.

به‌گفته‌وی،آمريكا و اسرائيل روي داعش حساب ويژه اي باز كرده بودند اما امروز در حال نابودي است.

حجت الاسلام قائمي،اظهارداشت: در حالي كه هنوز هم برخي در گوشه و كنار نسبت به حضور مدافعان حرم در سوريه و عراق معترض هستند و پاسخ خود را از رهبر معظم انقلاب دريافت كردند كه اگر ما براي مقابله با داعش در سوريه و عراق وارد صحنه نبرد نمي شديم، امروز بايد در داخل كشور با آنها مقابله كنيم، نمي خواهند بپذيرند امنيت و آرامش امروز ايران اسلامي را مديون مدافعان حرم و شهداي مدافع حرم هستيم.

وی تصریح‌کرد: در حاليكه اطراف ايران را جنگ و خون ريزي و آشوب فراگرفته است، اما جمهوري اسلامي ايران در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته و با رونمايي از موشك دور برد خرمشهر با برد 2 هزار كيلومتر، دشمن را به وحشت انداخته است.

*اقتدار ايران از تدبیر اسلامي ولايت فقيه است

رييس مركز مشاوره حوزه علميه قم، در ادامه اقتدار ايران اسلامی را از ولي فقيه و ولايت پذيري ملت ايران عنوان کرد و گفت: اين موضوعي است که مومنين و متدينين و حتي تمام سران جهان مي دانند، اما به برخي از آنهايي كه گرفتار شبهه هستند بايد اين موضوع را فهماند كه اگر تدبيرولايت نبود امروز در چنين جايگاه قدرتمندي قرار نداشتيم.

حجت الاسلام قائمي،حفظ این اقتدار در كنار يك اعتقاد را كه دشمن به دنبال تضعيف آن است تاکیدکرد و گفت: يكي از سران اسرائيل اعلام كرده است ما از ايدولوژي جمهوري اسلامي ايران بيشتر از موشكهاي جمهوري اسلامي ايران وحشت داريم.

*شهيد حججي عاشوراي ديگري را در آستانه عاشورا رقم زد

رييس مركز مشاوره حوزه علميه قم، گفت: اگر شهيد محسن حججي رفت، هزاران نفر ديگر مانند شهيد حججي داريم كه با آمدن خود به ايران عاشوراي ديگري را در عاشورا امام حسين(ع) رقم زد.

حجت الاسلام قائمي يادآور شد: چنين تشييع با شكوهي در دنيا سابقه نداشته است كه اين همه سرباز ولايت در يك مكان براي تشييع پيكر پاك شهيد حججي تجمع كرده و با فرياد هيهات من الذله خود ثابت كنند مطيع رهبري هستند.
شایان ذكر است، مراسم عزاداري تاسوعا و عاشوراي حسيني همراه با نماز ظهر تاسوعا، از سوي آيت الله نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان و همكاري هيأت شاهزاده علي اصغر(ع) در مسجد صادقيه اين شهرستان برگزا مي شود.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com