کد خبر ۴۷۱۲۳ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۰
رئیس مرکز مشاوره حوزه علمیه قم در کاشان:

انقلاب فرهنگی و اتحاد میان مردم کشور دستاوردهای شهادت شهید حججی بود

رئیس مرکز مشاوره حوزه علمیه قم در کاشان ضمن اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید محسن حججی گفت: انقلاب فرهنگی و اتحاد میان مردم کشور دستاوردهای شهادت شهید حججی بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام علی اصغر قائمی بعد از ظهر امروز در جمع عزاداران حسینی با بیان اینکه نارضایتی از مسئولان، نارضایتی از نظام قلمداد می‌شود، اظهار داشت: مردم ایران پس از گذشت قریب به 40 سال از انقلابی تاکنون پای این انقلاب مانده و می‌ماند و تاریخ هیچ‌گاه این پایبندی را قبل از آن به خود ندیده است.

رئیس مرکز مشاوره حوزه علمیه قم در کاشان ضمن اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در باب خدمت‌رسانی به مسلمانان افزود: حب دنیا انسان را عاقبت به شر کرده و سرانجام آن بدعاقبتی است زیرا انسان برای رسیدن به جاه و جلال و مقام دنیوی دست به هر کاری می‌زند.

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن اشاره به تشییع باشکوه پیکر شهید حججی در شهرهای تهران، اصفهان و نجف آباد خاطرنشان کرد: شهید حججی در وصیت‌نامه خود خطاب به فرزندش شهادت را آرزوی خود معرفی کرد و پس از شهادت نیز خود را یاور فرزند خردسالش می‌داند.

قائمی ضمن انتقاد از وجود اختلاس‌های میلیاردی تصریح کرد: انقلاب فرهنگی، استحکام هر بیشتر وحدت و اتحاد میان مردم کشور از دستاوردهای شهادت شهید محسن حججی بود و لذا این شهید جزء معدود شهدایی بود که رهبر انقلاب اسلامی بر روی تابوت او بوسه می‌زند.

وی با بیان اینکه ملاک حال افراد است، ابراز داشت: برخی منتقدان حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق پس از شهادت محسن حججی تحت تأثبر قرار گرفتند و نظرشان در این مورد تغییر پیدا کرد.

رئیس مرکز مشاوره حوزه علمیه قم ضمن اشاره به حدیثی از امام صادق (ع)  مبنی بر سفارش آن حضرت به یاران و دوستان خود در جهت اموری که موجب زینت معصومان شود بیان کرد: مردم ایران شایسته خدمت بیشتر و بهتر هستند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com