کد خبر ۴۷۱۴۵ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۳
در سبک‌های آزاد و کنترلی

3 کاراته‌کای قم به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سه کاراته‌کای جوان استان قم از سوی کادر فنی تیم‌های ملی کاراته در سبک‌های آزاد و کنترلی به اردوی آماده‌سازی دعوت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، دعوت از کاراته‌کاهای استان قم به اردوی تیم‌های ملی سبک‌های آزاد و کنترلی ایران در حالی انجام شد که کاراته‌کاهای نوجوان، جوان و امید زیر 21 سال ایران باید آبان ماه در مسابقات 2016 قهرمانی جهان به روی تاتامی بروند.

این سه کاراته‌کا حسین خدری، محمدصادق قنبری و مرتضی نعمتی هستند و در حالی به مرحله جدید اردوی تیم‌های ملی در سبک‌های آزاد و کنترلی دعوت شده‌اند که هر سه نفر سابقه کسب مدال از مسابقات مختلف کشوری و میادین برون‌مرزی این رشته پرمدال شده‌اند.

حسین خدری در رقابت‌های 2017 کاراته قهرمانی آسیا که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید زیر 21 سال و بزرگسالان تیر ماه به میزبانی کشور قزاقستان برگزار شد به نمایندگی از باشگاه کاراته شهید زین‌الدین قم در وزن منهای 57 کیلوگرم بخش کومیته به میدان رفت و در فینال پیکارهای این وزن با برتری مقابل حریفی از کشور قزاقستان به مقام قهرمانی دست یافت.

محمدصادق قنبری امسال یکی از نمایندگان کاراته استان قم در مسابقات جهانی 2017 سبک‌های آزاد بود، رقابت‌هایی که به میزبانی کشور رومانی به انجام رسید و دو مدال با ارزش نقره توسط محمدصادق قنبری و مدال برنز توسط محمد اسدی برای کاراته استان قم به دنبال داشت.

سومین ملی‌پوش کاراته قم در اردوی جدید تیم ملی مرتضی نعمتی کاراته‌کای باشگاه استقلال قم است که در سال 2016 عضو تیم ملی کاراته نوجوانان ایران در پیکارهای قهرمانی آسیا بود و در نخستین تجربه آسیایی خود با کسب مقام سوم و نشان برنز این رقابت‌ها را به ارمغان آورد.

این کاراته‌کای آینده‌دار امسال در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته جوانان ایران به میدان رفت و توانست در وزن منهای 55 کیلوگرم با بهترین عملکرد و نمایشی قابل قبول در مقابل حریفان، خود را به عنوان یکی از مسافران جوان اعزامی به رقابت‌های جهانی 2017 معرفی کند، در حالی که در رقابت‌های 2016 کاراته قهرمانی نوجوانان آسیا موفق به کسب نشان برنز شده است.

انتهای پیام / 78002

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com