کد خبر ۴۷۱۵۷ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۳
نگاهی به هفته ششم لیگ فوتبال جوانان قم؛

نخستین شکست صدرنشین و بالا گرفتن رقابت بین مدعیان قهرمانی

قم - هفته ششم لیگ فوتبال جوانان استان قم با نخستین شکست صدرنشین و بالا گرفتن رقابت بین مدعیان قهرمانی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، با پایان رقابت‌های هفته ششم لیگ فوتبال رده سنی جوانان استان قم، در فاصله ۳ هفته مانده به پایان این مسابقات حساسیت و رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی به اوج خود رسیده است.

در مسابقات برگزار شده از هفته ششم لیگ جوانان قم در ورزشگاه جهان پهلوان تختی تیم صدرنشین برای نخستین بار شکست خورد تا بدین ترتیب نوار پیروزی‌های پی در پی تیم سهیل قطع شود.

تیم سهیل که در هر ۵ بازی قبلی خود پیروز شده و با اقتدار در صدر جدول قرار داشت در هفته ششم در دیدار برابر سیاه جامگان گرچه یک بر صفر هم پیش افتاد اما در ادامه با دریافت ۳ گل نتیجه را به حریف واگذار کرد تا فاصله این تیم با رقبایش کاهش یابد.

تیم هنگ در دیدار برابر پیام با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و این شکست برای پیام، اتفاقی بود که در هفته‌های گذشته نیز رخ داده بود چنان که پیام حالا با یک امتیاز از ۶ بازی در جمع ۳ تیم انتهای جدولی لیگ جوانان قرار گرفته است.

هنگ اما با این برد و به لطف پیروزی تیم سیاه جامگان برابر تیم سهیل صدرنشین توانست با تفاضل گل بهتر نسبت به سهیل در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و اکنون سرنوشت قهرمانی در دستان این تیم قرار گرفته است.

تیم آبادگران در مصاف با هما با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی رسید و در بازی عقاب و وحدت در شرایطی که عقاب با ۲ گل از حریف خود پیش بود به دلیل جنجال بر سر مسائل داوری، داور بازی را تعطیل کرد و نتیجه این بازی ۳ بر صفر به سود عقاب منظور خواهد شد.

پناه آفرین نیز در مسابقه برابر آریا موفق شد یک بر صفر حریفش را شکست دهد و همچنان در تعقیب ۲ تیم هنگ و سهیل در صدر جدول باشد در حالی که به نظر می‌رسد مسابقه رودرروی پناه آفرین و سهیل در ادامه فصل نقشی مهم در تعیین قهرمان داشته باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com