کد خبر ۴۷۲۵۳

تقدیر و تشکر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس از عملکرد موسسه اعتباری کوثر

صبح امروز جناب آقای دکتر امیرآبادی نماینده مردم شریف استان قم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس از شعبه مرکزی و سرپرستی موسسه در استان قم بازدید نمودند و در جلسه کارکنان حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، امیرآبادی در این دیدار ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفتند: امام حسین (ع) از تمام داشته های خود گذشت تا دین خدا پا برجا بماند و این درس بزرگی است تا برای خدا و با نیت خدمت در هر جایگاهی که هستیم کار کرده و گام برداریم، این رمز موفقیت است.
عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن تقدیر و تشکر از موسسه اعتباری کوثر به خصوص مدیر عامل موسسه جناب آقای دکتر رضایی و کارکنان استان قم عنوان داشتند : با وجود اینکه کار بانکی بسیار سخت و حساس می باشد و مردم با مشکلات فراوان و متعدد به شما مراجعه می کنند، دقت و حوصله شما در پاسخگویی به مشتریان همراه با رعایت قوانین و مباحث بانکی بسیار حایز اهمیت است که به حمدالله موسسه اعتباری کوثر در این امر مهم به خوبی عمل کرده است و از طرفی دیگر با توجه به ایجاد فضای رقابتی در بین بانک ها و نهادهای مالی، حضور اثرگذار و در عین حال سالم نیز بسیار دشوار است و توجه ویژه شما به ترویج قرض الحسنه بابت حضور موثر و سالم شما در این عرصه بوده است.
نماینده مردم قم بیان نمودند: با توجه به سابقه بانکی که دارم، کاهش روز به روز منابع قرض الحسنه در بانک ها بسیار مشهود است و لازم است با توجه به سفارشات اکید دین اسلام و فرهنگ مذهبی حاکم بر اقشار جامعه، استقبال کمتر مشتریان از سنت پسندیده قرض الحسنه آسیب شناسی گردد و علل آن با کارشناسی و بررسی اصولی رفع شود و این آمادگی وجود دارد که از طرح های موسسه در زمینه احیا این فرهنگ حمایت و حتی در مجلس پیگیری شود.
ایشان به شرایط حساس و خاص شهر مقدس قم و تفاوت خدمت در شهر قم اشاره نمودند و گفتند: امور جاری در شهر قم با حساسیت بیشتری رصد می گردد که می توان با بهره گیری از ظرفیت حضور مراجع عالیقدر و آیات عظام و رهنمودهای این بزرگواران بسیار موفق عمل کرد.
نماینده مردم شریف قم از فعالیت ها و خدمات موسسه یاد کردند و افزودند: اینکه موسسه اعتباری کوثر علاوه بر فعالیت های روزمره اقتصادی و انجام وظیفه ذاتی خود به امور فرهنگی و ارزشی و حفظ ارزش های دفاع مقدس و توجه ویژه می نماید، کار بسیار مبارکی است و در راستای رسیدگی و خدمت بیشتر به مردم می باشد و عملکرد خوب شما در گزارشاتی که دریافت می نمایم، مشهود می باشد.
عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کردند: هر کاری برای خدا باشد ماندگار خواهد شد، حتی اگر به ظاهر دچار شکست شود. به ظاهر امر حرکت امام حسین (ع) با شکست مواجه شد و در این راه جان و فرزندان خود را فدا نمود اما هم اکنون می بینید که سربلند این حرکت عظیم چه کسی است. بنابراین در هر جایگاه و سمتی که هستید حل مشکل شما با گره گشایی از مردم است و دعای خیر مردم موجب عاقبت به خیری و موفقیت شما و مجموعه تان خواهد شد زیرا که حل مشکل یک مسلمان به واسطه خدمتی که می نمایید ، بزرگترین نعمت و توفیقی است که خداوند به شما عطا کرده است، قدر این نعمت را بدانید که این مهم  برکت را در زندگیتان جاری می سازد. ایشان افزودند: علت حضور من نیز در این موسسه و در جمع شما جوانان پرتلاش و متدین این است که کار شما ارزشمند است و عملکرد شما شایسته قدردانی است و باید از این قبیل دیدگاه ها و فعالیت ها حمایت نمود.
مسعود اقدسی مدیر شعب استان قم نیز در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم و تشکر از حضور جناب آقای دکتر امیرآبادی به ارائه گزارش عملکرد موسسه اعتباری کوثر در زمینه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اشتغالزایی و تولید و حمایت از بخش کشاورزی و دامداری پرداخت.
اقدسی در این دیدار به نیروهای جوان استان اشاره نمود و گفت: کارکنان استان قم با همدلی و کار گروهی و تلاش مضاعف در سال های اخیر توانسته اند رشد مناسبی را رقم بزنند که این امر موجب برگزاری آزمون های استخدامی و افزایش چشمگیر شاغلین استان قم شده است. وی با اشاره به کسب رتبه نخست کارکنان موسسه در المپیاد بانک ها افزود: کلیه کارکنان موسسه اعتباری کوثر از افراد تحصیل کرده و بالای مدرک کارشناسی می باشند و در موسسه کوثر به دانش و تخصص جوانان بسیار مهم می باشد.
مدیر شعب استان قم به اهمیت توجه به سنت قرض الحسنه اشاره کرد و افزود : احیای این سنت زیبا و مورد تاکید دین اسلام یکی از اصول و اهداف اصلی موسسه است و با توجه به ارتباط و تعامل بسیار خوب موسسه با دفاتر مراجع و آیات عظام ، سعی کرده ایم با بهره گیری از رهنمودهای علما در زمینه بانکداری بدون ربا گام برداشته و امور را در راستای اقتصاد اسلامی پیش بریم.
وی در این دیدار به تاکید همیشگی موسسه بر تکریم ارباب رجوع و احترام به مشتریان اشاره کرد و گفت : در هر جایی ارائه خدمات باید با احترام مشتری همراه باشد و این امر برکسی پوشیده نیست ولی رسالت کارکنان موسسه اعتباری کوثر به لحاظ نام مقدس آن بسیار سنگین تر می باشد.
اقدسی در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که خدمت به قم خدمت به کل کشور است، گفت : طرح کوثر کارت ورزش با هدف ارائه خدمت جدیدی به ورزش استان طرح ریزی شده است و این کارت علاوه بر یک خدمت بانکی ، یک طرح حمایتی بسیار مناسب در راستای ورزش قهرمانی و همگانی و سلامت جامعه است.
وی خاطر نشان کرد : موسسه اعتباری کوثر با پرداخت تسهیلات در بخش های تولیدی ، کشاورزی ، دامپروری و صنایع خدماتی سعی نموده است گام های موثری در بخش تولید و اقتصاد مقاومتی بردارد. وی افزود :  الحمدالله توجه ویژه مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر به استان قم فرصت بسیار مناسبی است که مسئولین و دست اندرکاران می توانند در راستای خدمت بهتر به مردم فهیم قم از آن بهره مند شوند.
شایان ذکر است جناب آقای دکتر امیر آبادی دست خط یادبودی نیز برای کارکنان استان قم تحریر و امضا نمودند و عکس یادگاری گرفتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com