کد خبر ۴۷۳۱۵ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۷
شهردار قم:

ورودی‌های شهر قم در طراز شهر کریمه اهل‌بیت(س) نیست

"متأسفانه ورودی‌های شهر قم در طراز شهر کریمه اهل‌بیت(س) نبوده و به‌نوعی چالشی برای شهر به شمار می‌آید."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سید‌مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره وضعیت نامناسب ورودی‌های شهر اظهار داشت: متأسفانه ورودی‌های شهر قم در طراز شهر کریمه اهل‌بیت(س) نبوده و به‌نوعی چالشی برای شهر به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی‌ها نیازمند تأمین زیرساخت‌هاست، افزود: رسیدگی به مشکلات ورودی‌ها، هزینه‌های زیاد و مشکلاتی را در پی دارد، به‌عنوان نمونه، ورودی از سمت جعفریه یکی از ورودی‌های نامناسب به شهر است که عملیات ساماندهی آن در حال انجام است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه ورودی‌ها از طرف تهران، کاشان و اراک نیز در مراحل بعدی ساماندهی قرار دارد، ابراز کرد: کمربندی امام علی(ع) باآنکه در اختیار شهرداری نیست ولی به علت تردد و نامناسب بودن منظر و سیما، در آینده به ساماندهی آن ورود خواهیم کرد.

وی کمبود فضای سبز در ورودی‌های شهر را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: سالانه بیش از 500 هزار اصله درخت در شهر کاشته می‌شود که می‌توان با برنامه‌ریزی، تعداد درختان را در ورودی‌های شهر افزایش داد تا در کنار افزایش سرانه فضای سبز شاهد بهبود وضعیت سیما و منظر شهر در ورودی‌ها باشیم.

سقائیان نژاد تصریح کرد: بهبود وضعیت ورودی‌های شهر به‌ویژه در سمت جعفریه سبب بهبود وضعیت ساکنان این مناطق می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com