کد خبر ۴۷۳۳۴ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۵۳

مانع ۱۲۰ میلیون تومانی مقابل ذوب آهن!

باشگاه سپاهان از تیم همشهری‌اش برای برگزاری هر مسابقه در ورزشگاه نقش جهان ۱۲۰ میلیون تومان درخواست کرده مبلغی که شاید باعث میزبانی ذوب آهن در شهر قم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مشرق، باشگاه سپاهان چندین فصل در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ورزشگاه اختصای ذوب آهن میزبان حریفانش بود اما اکنون این باشگاه حاضر به همکاری یا تخفیف دادن به باشگاه همشهری خود برای اجاره ورزشگاه نقش جهان اصفهان نیست. باشگاه سپاهان برای انجام هر بازی در ورزشگاه نقش جهان از مدیران باشگاه ذوب آهن ۱۲۰ میلیون تومان درخواست کرده است. 

باشگاه ذوب آهن این مبلغ را غیرمنصفانه می‌داند و حاضر نیست که با پرداخت چنین پولی در اصفهان میزبان حریفانش باشد و ترجیح داده که به دنبال میزبانی از حریفان خود در ورزشگاه یادگار امام قم باشد. از سویی دیگر مسئولان استان موافق خروج ذوب آهن از اصفهان نیستند. قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای بین مسئولان دو باشگاه اصفهانی برگزار شود اگر در این جلسه بر سر مبلغ اجاره به توافق برسند ذوب آهن در اصفهان میزبان حریفان خواهد بود وگرنه به شهر قم کوچ می‌کند.

در حال حاضر باشگاه ذوب آهن چمن ورزشگاه فولاد شهر را زیر کشت برده و نمی‌تواند حداقل در دو بازی آینده خود مقابل پارس جنوبی و فولاد خوزستان در این ورزشگاه میزبان باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com