کد خبر ۴۷۴۴۳ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

هنر یکی از بهترین ابزار برای انتقال پیام به مخاطب است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مهندس حسینی با بیان توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری استان قم خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنیم و حتی می توان از ظرفیت های استان قم در بُعد ملی نیز بهره برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  ، مهندس سیدموسی حسینی کاشانی در دیدار با سردار کاظم مجتبایی فرماندهی انتظامی استان قم، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از تلاش ها و خدمات صادقانه فرماندهی و کارکنان نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: سردار مجتبایی از مدیران باسابقه استان هستند و نگاه فرهنگی ایشان به مجموعه کارکنان نیروی انتظامی استان قم نیز منتقل شده است.
وی اضافه کرد: این مساله موجب شادمانی و خرسندی است و در این راستا آمادگی همکاری، مشارکت و تعامل را داریم.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نقش و تاثیر هنر در مخاطب و جامعه اظهار کرد: هنر یکی از بهترین ابزار برای انتقال پیام و مفاهیم به مخاطب است و انتقال پیام از این راه، نقش و تاثیر بسزایی در جامعه دارد.
مهندس حسینی با بیان توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری استان قم خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنیم و حتی می توان از ظرفیت های استان قم در بُعد ملی نیز بهره برد.   
این دیدار به مناسبت هفته نیروی انتظامی در دفتر سردار کاظم مجتبایی فرماندهی انتظامی استان قم برگزار شد.
١٤ تا ٢٠ مهرماه به عنوان هفته نیروی انتظامی (ناجا) نامگذاری شده است.
در این دیدار حجت السلام و المسلمین سید حسین موجانی رئیس عقیدتی ـ سیاسی، سرهنگ احمد صادقی معاون هماهنگ کننده، سرهنگ مرادحسین جعفریان معاون آموزش، سرهنگ مهرداد حاجی زاده رئیس مرکز پژوهشی دین و امنیت، سرهنگ مختار ستایش رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان قم و نیز محسن حیدری مسئول حراست و حسین محمودی مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم حضور داشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com