کد خبر ۴۷۴۸۵ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰

اجازه نمی دهم قرارداد رنو در ساوه دچار مشکل شود

استاندار مرکزی گفت: نهایی شدن قرارداد 660 میلیون دلاری رنوی فرانسه در ساوه با اشتغالزایی مستقیم بیش از شش هزار نفر را با جدیت دنبال خواهم کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، محمود زمانی قمی افزود: محمود زمانی قمی اظهار کرد: انجام نهایی قرارداد رنوی فرانسه در ساوه به عنوان یک قرارداد بسیار مهم، مطالبه مردم و مسئولین استان مرکزی است .

وی ادامه داد: بعنوان استاندار مرکزی ابدا اجازه نمی دهم این قرارداد دچار مشکل شود و از استان مرکزی به جای دیگری برود و پیگیر این موضوع در مجموعه دولت، تیم اقتصادی و بویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت که تاکید بسیاری بر انجام این قرارداد دارد، هستم و اگر جائی احساس کنم برای انجام نهایی این قرارداد کوتاهی می شود حتما از طریق دولت و مبادی ذیربط پیگیری خواهم کرد .

وی افزود: رئیس سازمان گسترش وزارت صنعت ، معدن و تجارت پیگیر انجام قرارداد رنوی فرانسه در ساوه است. وی سال گذشته همراه با مسئولین ذیربط به استان سفر کرد و در جلسه ای در استانداری درخواست هایی را از مدیریت و مجموعه مدیران استان داشت که در این راستا ستادی تشکیل و نماینده ویژه استاندار تعیین شد و همه اموری که مربوط به مجموعه دولت در استان مرکزی می شد بخوبی پیگیری شد و پیش رفت .

استاندار مرکزی گفت: این قرارداد مدتی قبل بین ایران و شرکت رنوی فرانسه با ارزش660 میلیون دلار توسط وزیر وقت صنعت، و معدن  و تجارت به امضا رسید، این صنعت اشتغال بالایی در استان مرکزی ایجاد می کند و علاوه بر اشتغال مستقیم، یک خوشه صنعتی در حوزه خودروسازی نیز تولید می کند که با ارزش خواهد بود .

زمانی قمی ضمن تشکر از همه کسانیکه تاکنون در جهت انجام این قرارداد تلاش کردند، اظهار کرد: قبل از به امضا رسیدن این قرارداد با مدیرعامل سایپا صحبت و تاکید کردم که این قرارداد باید زودتر امضا شود و امروز از مدیران شرکت سایپا انتظار همکاری بیشتر را دارم .

انتهای پیام

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com