کد خبر ۴۷۵۳۸ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
گزارش تسنیم

فریادرسی در ورزش قم نیست

تیمی که روزی با نام‌های صبا٬ ماهان تندیس و غیره در لیگ برتر حاضر می‌شد و برای ماندن در جمع چهار تیم بالای جدول می‌جنگید در سه سال گذشته به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست نیافته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم٬ هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دیروز یا برگزاری دیدارهای مختلف پیگیری شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات سعی در پیروزی داشتند تا نیم‌فصل را با طعم شیرین برد پشت سر بگذارند.

اما تیم فوتسال هیئت قم که از ابتدای فصل شرایط مساعدی را نسبت به سایر حریفان نداشت٬ نتوانست در پایان نیم‌فصل نخست خود را از قعر جدول رده‌بندی نجات دهد و با همان دو امتیاز کار خود را به پایان رساند.

نمایندگان قدیمی استان قم که عصر دیروز در البرز به مصاف مقاومت این شهر رفتند در نهایت با نتیجه سه بر دو نتیجه را واگذار کردند تا روند ناکامی‌های هیئت قم ادامه داشته باشد.

تیمی که روزی با نام‌های صبا٬ ماهان تندیس و غیره در لیگ برتر حاضر می‌شد و برای ماندن در جمع چهار تیم بالای جدول مس جنگید در سه سال گذشته به رتبه‌ای بهتر از پنجمی دست نیافته است.

با شکست امروز برابر مقاومت البرز٬ مسئولان ورزش قم و هیئت فوتبال استان که به نظر می‌رسد به خوابی عمیق فرو رفته‌اند باید به فکر باشند و در دور برگشت این تیم را تقویت کنند.

کارشناسان فوتسال قم معتقدند به‌اضافه تقویت کادر فنی باید در جذب بازیکنان جدید و با تجربه نیز اقدام شود تا مربی بتواند در تمام دقایق مسابقه جانشینان خوبی را راهی زمین کند.

شکست‌های پی‌در پی و کسب تنها دو امتیاز از 13 مسابقه زنگ خطری بزرگ برای این تیم است٬ اما عجیب که چرا تاکنون مسئولان این زنگ را نشنیده‌اند.

در سال گذشته که تیم فوتبال صبا به لیگ یک سقوط کرد و در فصل جاری هم شرایط مساعدی ندارد٬ به نظر می‌رسد برخی عزم خود را جزم کرده‌اند تا تیم فوتسال هیئت قم را به لیگ دسته اول ببرند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com