کد خبر ۴۷۵۵۱ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

برگزاری پانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا دربهمن ماه/دعوت فوتسالیست‌های قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا

بازی‌های پانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2018 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ به دلیل اینکه بازی‌های پانزدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال 2018 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، کادر فنی تیم ملی بزرگسالان ایران از هم اکنون برای حضور موفق در این دوره از بازی‌ها و تکرار قهرمانی‌های کشورمان برنامه‌ریزی کرده است.
فوتسالیست‌های استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی برای همراهی این تیم در مسابقات فوتسال 2018 قهرمانی آسیا به اردو دعوت شدند.

بر این اساس بازی‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال در بیست و دومین روز دی‌ماه سال جاری به پایان می‌رسد تا تیم ملی با خیالی آسوده راهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شود، جامی که در 14 دوره قبلی آن موفق به کسب 12 قهرمانی و دو نایب‌قهرمانی شده است.

 به همین منظور بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی از هم اکنون به اردوی آماده‌سازی دعوت شده‌اند تا در مدت زمان باقی مانده تا شروع بازی‌های سال 2018 جام ملت‌های فوتسال آسیا، به هماهنگی لازم دست یابند و با قدرت برای حفظ قهرمانی دوره قبلی راهی این جام شوند.

در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتسال ایران، نفراتی از باشگاه‌های مختلف حضور دارند، در حالی که علی‌اصغر حسن‌زاده در کنار ابوالقاسم اروجی دو ملی‌پوش قمی دعوت شده به این اردو هستند، بازیکنانی که در کنار هم عضو تیم گیتی‌پسند اصفهان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نیز محسوب می‌شوند.

تیم ملی فوتسال کشورمان به عنوان دارنده 12 عنوان قهرمانی از 14 دوره برگزار شده بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، در حالی از این هفته به اردو می‌رود که در شهریور ماه توانست مقام نخست و عنوان قهرمانی بازی‌های داخل سالن 2017 آسیا و اقیانوسیه را به خود اختصاص دهد.

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال علاوه بر حسن‌زاده و اروجی دو ملی‌پوش فوتسال قم، بازیکنان دیگری نظیر توحید لطفی، مهران عالی‌قدر، مهدی جاوید، حمید احمدی، شهاب طالبی، احمد اسماعیل‌پور، علیرضا صمیمی، سپهر محمدی، فرهاد توکلی، سعید احمدعباسی، محمد شجری، علیرضا رفیعی‌پور و سجاد بابایی نیز دعوت شده‌اند و از امروز زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

انتهای پیام / ح

دعوت فوتسالیست‌های قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com