کد خبر ۴۷۵۷۴ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۴
معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی:

مدیران تامین اجتماعی در قم بایدحق الناس بودن سازمان تامین اجتماعی را در جامعه نهادینه کنند

تاج‌الدین با اشاره به ظرفیت بزرگ استان قم به عنوان مرکز مرجعیت و فقاهت، تصریح کرد: مدیران سازمان تامین اجتماعی استان قم باید از ظرفیت مراجع تقلید استفاده کنند و حق الناس بودن سازمان تامین اجتماعی را در جامعه نهادینه کنند و باید نگاهی ایجاد کنیم که کسی حق ندارد به این منابع تعارض کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالرحمان تاج‌الدین ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم که در تالار امین سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره تلاش سازمان تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: با توجه به تمام کم لطفی‌هایی که به سازمان تامین اجتماعی شده است ولی امروز این سازمان در تراز ملی و در سطح جهانی می‌درخشد و موفق شده است با تیم مدیریتی خود فراتر از تمام نگاه‌های سلیقه‌ای حزبی و سیاسی در سطح تعامل با شرکای مردمی خود قرار بگیرد.

وی افزود: در زمان مدیریت اخیر در عرصه درمان و توسعه فضای درمانی با رویکرد مناطق محروم کشور به اندازه یک دهه فعالیت انجام شده است و سازمان تامین اجتماعی تمام این موفقیت‌ها را مدیون مدیریت موفق این سازمان است.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های سه قوه، عنوان کرد: امروز در سطح کشور بیش از 42 میلیون نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده می‌کنند و نزدیک به سه میلیون نفر نیز جزو بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی اضافه کرد: دو دوره اخیر موفق شده‌ایم با استفاده از تکنیک‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا در سازمان تامین اجتماعی حداکثر سهولت ارائه خدمت و بهره‌مندی از خدمات را برای کارکنان و بیمه شدگان تامین اجتماعی در سطح کشور فراهم کنیم.

تاج‌الدین از متصل شدن سازمان تامین اجتماعی به شبکه آی تی یاد کرد و گفت: این فعالیت موجب شده است تا مردم دسترسی آسان‌تری به سازمان تامین اجتماعی داشته باشند و تمام امور خود را از طریق سیستم الکترونیکی انجام دهند.

وی ادامه داد: متاسفانه نتوانسته‌ایم در سطحی که شایسته بیمه شدگان است به آن‌ها خدمت رسانی کنیم ولی مردم بدانند که مدیران سازمان تامین اجتماعی از تمام توان و ظرفیت خود در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیمه شدگان و مستمری بگیران استفاده کرده و همچنان نیز همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا این مسیر پیشرفت ادامه داشته باشد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از تجهیز بیش از 63 میلیارد تومانی مراکز درمانی در سطح کشور یاد کرد و گفت: تمام مدیران سازمان تامین اجتماعی خود را خدمت‌گذار بیمه شدگان می‌دانند و همه تلاش خود را برای خدمت رسانی بهتر به بیمه شدگان انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: بزرگترین سرمایه سازمان تامین اجتماعی نیروی انسانی این سازمان است و مدیران و نیروی انسانی هستند که سازمان تامین اجتماعی را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهند و در راستای خدمت رسانی بهتر در عرصه درمان و بیمه به مردم گام بر می‌دارند.

تاج‌الدین با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود آینده سازمان تامین اجتماعی بسیار درخشان است، خاطرنشان کرد: استفاده از  ظرفیت مقامات اجرایی کشور و همراهی با دولت و ارکان دولت در هر استانی موجب ارتقا و کارآمدی آن استان در عرصه‌های مختلف می‌شود و اگر این هماهنگی و همدلی در مجلس نبود امروز نمی‌توانستیم آسیب‌های موجود را از سازمان دور کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ استان قم به عنوان مرکز مرجعیت و فقاهت، تصریح کرد: مدیران سازمان تامین اجتماعی استان قم باید از ظرفیت مراجع تقلید استفاده کنند و حق الناس بودن سازمان تامین اجتماعی را در جامعه نهادینه کنند و باید به مردم بگویند که منابع سازمان تامین اجتماعی به جامعه تولید و صنعت کشور متعلق است و کسی حق ندارد به این منابع تعارض کند.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه‌ای است و هر کسی فقط به اندازه سهم خود اجازه استفاده از منابع این سازمان را دارد و مردم باید بدانند که سازمان تامین اجتماعی یک سازمان خیریه نیست و فقط برای بیمه شدگان است.

وی با تاکید بر اینکه بخش درمان بخش جدایی ناپذیر سازمان تامین اجتماعی است و هیچ‌کس نمی‌تواند به این بخش خدشه‌ای وارد کند، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در راستای تحقق مطالبات تامین اجتماعی و حفظ این سازمان از هرگونه آسیب اهتمام لازم را داشته‌اند و فعالیت‌های بسیاری انجام داده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com