کد خبر ۴۷۵۷۵ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۷
مدیرکل سابق سازمان تامین اجتماعی استان قم:

752 هزار نفر در استان قم زیر پوشش خدمات تامین اجتماعی هستند

مدیرکل سابق سازمان تامین اجتماعی استان قم گفت: در زمان مدیریت قبلی در استان قم 350 هزار نفر عضو سازمان تامین اجتماعی بودند ولی امروز اکثر جمعیت فعال استان قم یعنی حدود 752 هزار نفر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مجتبی موسوی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان قم که در تالار امین سازمان تامین اجتماعی برگزار شد، با اشاره به شرایط سخت سازمان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بهبود وضعیت سازمان تامین اجتماعی نیازمند همکاری میان همه کارکنان این سازمان است.

وی با بیان اینکه در استان قم در بخش‌های نرم افزاری و سخت افزاری فعالیت‌های بسیار مطلوبی انجام شده است، عنوان کرد: یکی از فعالیت‌های بسیار خوبی که در سازمان تامین اجتماعی استان قم انجام شده مجهز شدن این سازمان به سیستم آی تی است که موجب شده است امروز بخش عمده‌ای از خدمت رسانی به مردم به صورت الکترونیک انجام شود و بیش از دو میلیون نفر از حجم مراجعه کنندگان به شعبه‌های تامین اجتماعی کاسته است.

مدیرکل سابق سازمان تامین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه حدود 41 هزار نفر مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی در استان قم هستند، مطرح کرد: در زمان مدیریت قبلی 350 هزار نفر عضو سازمان تامین اجتماعی بودند ولی امروز اکثر جمعیت فعال استان قم یعنی حدود 752 هزار نفر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

وی با بیان اینکه استان قم یک استان خاص و ویژه است، خاطرنشان کرد: وجود بارگاه مطهر حضرت معصومه(س) و شاه‌راه بودن استان قم موجب شده است که سازمان تامین اجتماعی علاوه بر ارائه خدمت به ساکنین شهر قم یک وظیفه گسترده‌تری به عنوان خدمت‌رسانی به زائران و مسافرانی که به این شهر آمده‌اند را دارد و باید در نظر داشت و سازمان تامین اجتماعی استان قم از نظر نیرو مشکلی ندارد ولی در حوزه تشکیلات با کمبودهای بسیاری مواجه است.

موسوی در پایان یادآور شد: استان قم یک استان نوپا و مهاجر پذیر است و برای اینکه بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به مردم این استان ارائه کنیم نیازمند یک همکاری و توجه هرچه بیشتر به این سازمان هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com