کد خبر ۴۷۵۸۴ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸
استاندار قم:

شورای سرمایه‌گذاری استان قم برای جذب بخش خصوصی تشکیل‌ شد

استاندار قم گفت: برای آنکه کار در سطح استان به شکل صحیحی انجام شود شورای سرمایه‌گذاری در استان تشکیل‌شده است تا طرح و پروژه‌هایی که منتج به اشتغال می‌شود را عملیاتی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: پلیس نیروی است که مسئولیت تأمین امنیت انتظامی مرزها را بر عهده دارد و با همت و از خودگذشتگی در همه عرصه‌ها به لطف خداوند این امنیت به شکل پایدار و بسیار مناسب برقرار است.

وی افزود: در استان قم با تمام ویژگی‌هایی که دارد اقتدار و صلابت و همت را مشاهده می‌کنیم که در سایه این تلاش‌ها و لطف الهی امنیت انتظامی برقرار است و بر این اساس از تلاش‌های همه مدیران و مسئولان نیروی انتظامی صمیمانه قدردانی و تشکر می‌کنیم.

استاندار قم بیان کرد: مطالب مطرح‌شده از سوی آیت‌الله اعرافی در این جلسه را باید مانند گذشته و حتی قوی‌تر از گذشته مورد توجه قرار دهیم که این امر سبب می‌شود تا فضا و محیط بهتری برای کارکنان زحمت‌کش دستگاه‌های مختلف فراهم‌شده و کارها را به نحو احسن انجام دهیم که نتیجه‌اش انتفاع بیشتر مردم خواهد بود.

صادقی بحث اقتصاد با محوریت مسائل محیط زیستی و حفظ آینده سالم برای نسل‌های آینده را مورد اشاره قرار داد و افزود: با همتی که مسئولان از خود نشان می‌دهند و با بهره‌مندی از حداقل‌هایی که بر عهده‌ دارند باید بتوان در جذب سرمایه‌گذار در طرح‌ها و پروژه‌ها به بهترین نحو عمل کرد.

وی افزود: برای آنکه کار در سطح استان به شکل صحیحی انجام شود شورای سرمایه‌گذاری در استان تشکیل‌شده است تا طرح و پروژه‌هایی که منتج به اشتغال می‌شود را عملیاتی کنیم البته فرصتی برای اشتغال، حفظ اشتغال و تولید نداریم و باید در رفتار و عملکرد مدیران شاهد تحولات اساسی باشیم.

استاندار قم با اشاره به حقوق شهروندی گفت: بررسی‌هایی که صورت می‌گیرد باید در راستای شناسایی اشکالات و موانع موجود در زمینه حقوق شهروندی باشد و در راستای ارزیابی کارکردها و عملکردها اقدامات لازم صورت گیرد.

صادقی خاطرنشان کرد: امیدواریم همچنان که در گذشته هم که این هماهنگی و همراهی وجود داشته باهم افزایی بیشتر شاهد موفقیت‌های بیشتر در سطح استان باشیم، همچنین انتظار داریم تا سازمان‌ها و ارگان‌هایی که در جهت جذب اعتبارات ملی تلاش می‌کنند مشخص شوند تا تلاش‌ها در جهت یک عملکرد مثبت باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com