کد خبر ۴۷۵۸۸ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۰

جلوه ها و حاشیه های شورای ادارای استان قم

قم- ایرنا- جلسه شورای اداری استان قم که عصر چهارشنبه با حضور آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، استاندار قم، مسئولان و مدیران استان در تالار معصومیه فرمانداری قم برگزار شد با جلوه ها و حاشیه هایی همراه بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ایرنا، در ابتدای این جلسه سرهنگ احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، از همه مدیران و مردم استان برای شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام دعوت کرد و گفت: این مراسم فردا(پنجشنبه) ساعت 9 صبح از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تا مدرسه علمیه معصومیه قم برگزار می شود.
وی ادامه داد: سن این شهدا 16،17، 21،23 و 24 سال می باشد و در عملیات های محرم در آبان 61، عملیات خیبر در اسفند 62، عملیات بدر در اسفند 63، والفجر هشت و غیره به شهادت رسیدند و حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع باعث خشنودی خانواده های آنان خواهد شد.
مراسم تشییع 8 شهید گمنام دفاع مقدس روز پنجشنبه ساعت 9 صبح با اقامه نماز میت توسط آیت‌الله نوری همدانی در حرم حضرت معصومه(ع) آغاز و سپس به سمت خیابان شهدا و مدرسه علمیه معصومیه برگزار خواهد شد و در نهایت در مدرسه علمیه معصومیه، شهر سلفچگان، دانشگاه پیام نور و آمادگاه شهید فرا شاهی قم به خاک سپرده می شوند.

** در این جلسه که همزمان با هفته ناجا برگزار شد از برخی کارکنان نیروی انتظامی تجلیل به عمل آمد و سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم در توضیحی کوتاه اعلام کرد: این افراد کسانی هستند که یا رشوه های سنگین را رد کردند و یا در ماموریت های مختلف مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.
گروه موزیک نیروی انتظامی نیز برنامه خود را در ابتدای مراسم اجرا کرد. 14 تا 20 مهرماه به عنوان هفته ناجا نامگذاری شده است

** سید مهدی صادقی استاندار قم با تبریک هفته نیروی انتظامی خطاب به فرمانده انتظامی قم گفت: با تلاش، همت، ایثار و از خودگذشتکی نیروی انتظامی، امروز امنیت به صورت کامل در کشور برقرار و با توجه به حساسیت های ویژه شهر قم، ما این اقتدار و صلابت را در این شهر مقدس مشاهده می کنیم.

** آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه نیز در این جلسه به برخی آسیب های فراروی نهادها و سازمان ها اشاره کرد و از مدیران خواست با رصد و پایش دقیق مانع رسوخ این آفت ها به درون سازمان شوند.
استاندار قم نیز از سخنان اخلاقی آیت الله اعرافی تقدیر کرد وگفت: اگر ما این نکات مهم را قوی تر از گذشته مورد توجه قرار دهیم و نسبت به آن حساسیت نشان داده و از عادی سازی برخی مسائل در ذهن خود پرهیز کنیم، فضا و محیط بهتری برای کارکنان فراهم می شود و خدمات بهتری نیز به مردم ارائه می دهیم.

** در جلسه شورای اداری استان قم همچنین علی اصغر دادخواه مدیرکل جدید سازمان تامین اجتماعی قم معارفه و از خدمات سید مجتبی موسوی مدیر کل سابق این سازمان قدردانی شد.

** در جلسه شورای اداری همچنین از نهادهایی مانند اداره کل پست به دلیل صدور کارت ملی جدید و حذف شناسنامه و اداره کل دامپزشکی به دلیل سالروز تاسیس این سازمان تقدیر شد.
7401 / 1175 خبرنگار: بهمن اطمینان ** انتشار: رضا علیمحمدی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com