کد خبر ۴۷۶۰۰ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰

برگزاری يادواره «آبروی محله،‌ افتخار کوچه‌ها»

کانون خبرنگاران نبأ: فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: شهدای مدافع حرم طبق فرموده مقام معظم رهبری اجر دو شهید را دارند چرا که اگر این عزیزان نبودند امروز باید در داخل کشور و در شهرهای ایران با دشمن می‌جنگیدیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، يادواره «آبروی محله،‌ افتخار کوچه‌ها» به‌منظور گرامیداشت شهید «عباس عاصمی» در کوچه شماره 5 خیابان شهید بهشتی در محل زندگی این شهید والامقام به همت بسیجیان حوزه شهید حصیری سپاه علی بن ابيطالب(ع) استان قم برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ گنجعلی، فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بیان کرد: امنیت پایدار امروز ما مدیون شهداست و به برکت این اقدامات و پیروزی‌های جبهه مقاومت، فتنه داعش در حال از بین رفتن است و فاتحه آنها را داریم می‌خوانیم.
وی افزود: شهدای مدافع حرم طبق فرموده مقام معظم رهبری اجر دو شهید را دارند چرا که اگر این عزیزان نبودند امروز باید در داخل کشور و در شهرهای ایران با دشمن می‌جنگیدیم.
فرمانده لشکر عملیاتی 17 امام علی بن ابیطالب(ع) قم تصریح کرد: دشمنان به دنبال تشکیل جنگ نیابتی بودند که با دیوار مستحکم جبهه مقاومت مواجه شدند و این روحیه ایثار و شهادت تمام توطئه‌های آنها را از بین برد. امروز به برکت شهدا و امنیت پایداری که ایجاد کرده‌اند شیعه در جهان سر بلند کرده است. دشمن هم در زمینه دفاعی و هم در زمینه سیاسی زمین‌گیر شده است.
سرهنگ گنجعلی با اشاره به شرایط منطقه عنوان کرد: امروز عربستان خبیث به جایی رسیده که به رسانه‌هایش دستور می‌دهد حق ندارید علیه شیعه و ایران سخن بگویید؛ این از قدرتمندی ایران در منطقه و دنیا است.
وی با اشاره به شهادت شهید حججی، گفت: این شهید والامقام با شهادت خود انقلابی در دل مردم دنیا ایجاد و ره صد ساله را یک شبه طی کرد. این جوان 25 ساله می‌گوید آقا ما می‌رویم سر ما برود تا سر شما نرود.
در ادامه مصطفی یادگاری از رزمندگان لشکر عملیاتی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) که مدتی به اسارت داعشیان در آمده بود خاطراتی از دوران اسارت خود بیان کرد.
این مراسم معنوی در ادامه با مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی حسین اردستانی به پایان رسید.
حجت شعبانی
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com