کد خبر ۴۷۶۱۰ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۹
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

کوتاهی در مسیر شهدا گناه نابخشودنی است

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: همه مسئولان وظیفه‌دارند راه شهدا را ادامه داده و قدردان خون شهدا باشند و مطمئناً مورد بخشودگی قرار نخواهیم گرفت درصورتی‌که در خدمت به مردم کوتاهی کنیم.

عبدالله جلالی در  حاشیه تشییع شهدای گمنام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به تشییع 8 شهید گمنام در شهر قم اظهار داشت: مهم‌ترین پیام تشییع‌جنازه شهدا این بوده که ما را به راه و ارزش‌های آن‌ها هدایت کند.

وی افزود: شهدا برای دفاع از اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند و امروز شاهد آن هستیم که بعد از گذشت نزدیک به سه دهه از شهادت آن‌ها مردم چنین استقبال پرشوری از آن‌ها کرده‌اند.

جلالی با تأکید بر ضرورت حفظ میراث شهدا گفت: همه مسئولان در درجه نخست وظیفه‌دارند که راه شهدا را ادامه دهند و قدردان خون شهدا باشند و مطمئناً مورد بخشودگی قرار نخواهیم گرفت درصورتی‌که در خدمت به مردم کوتاهی کنیم.

وی بابیان ایجاد فضای معنوی و روحانی در شهر  قم به‌واسطه تشییع هشت شهید گمنام تصریح کرد: انتظار می‌رود جوانان در شرایط کنونی به وظایف و مسئولیت‌های خود عمیقاً آشنایی پیدا کنند و متوجه این مطلب باشند که امنیت و استقلال امروز کشور حاصل خون هزاران شهید است تا جوانان نیز سهمی در حفظ دستاوردهای انقلاب داشته باشند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com