کد خبر ۴۷۶۱۲ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم:

40درصد از اعتبارات ‌صرف فعالیت‌های عمرانی در امامزادگان می‌شود/برنامه‌های فرهنگی مانند غبارروبی بزرگان عشق به اهل‌بیت (ع) را به تصویر می‌کشند

حسینی مقدم گفت:در همه امام زادگان مراسم غبارروبی برگزار می‌شود اما برای برخی از آنان به‌صورت رسمی، رسانه‌ای و با حضور مسئولان این کار انجام می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم، شب گذشته در مراسم عطرافشانی و غبارروبی امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نظر مقام معظم رهبری در رابطه با امام‌زاده‌ها این است که باید آنان یک‌قطب فرهنگی شوند، اظهار داشت: به دلیل اینکه امام‌زاده‌ها مورد توجه قرار گیرند برنامه‌های فرهنگی مطلوبی از جمله غبارروبی با عطر و گلاب برای امام‌زاده‌ها در حال اجرا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: حدود ۴۰ درصد از مبالغی که برای امام زادگان مشخص‌شده صرف فعالیت‌های عمرانی، ۳۰ درصد در بخش مدیریتی و ۲۰ درصد برای خود امامزادگان مصرف می‌شود.

وی با بیان اینکه در برنامه‌های فرهنگی مانند غبارروبی بزرگان عشق به اهل‌بیت (ع) را به تصویر می‌کشند، افزود: در همه امام زادگان مراسم غبارروبی برگزار می‌شود اما برای برخی از آنان به‌صورت رسمی، رسانه‌ای و با حضور مسئولان این کار انجام می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: حدود 40 درصد از مبالغی که برای امام زادگان مشخص‌شده صرف فعالیت‌های عمرانی، 30 درصد در بخش مدیریتی و 20 درصد برای خود امام زادگان مصرف می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com