کد خبر ۴۷۶۱۳ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۸
استاندار قم:

جوانان کشور امروز در صف ایثار و ازخودگذشتگی هستند

استاندار قم گفت: تشییع پیکرهای شهدا به‌نوعی تجدید بیعت با یاد و خاطره آن‌هاست و امروز جوانان کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری و شهدا در صف ایثار و ازخودگذشتگی قرار دارند.

سید مهدی صادقی ظهر امروز در حاشیه تشییع شهدای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره تجدید بیعت دوباره مردم با شهدا اظهار داشت: قدرشناسی مردم بعد از گذشت حدود چهار دهه از ایثار و فداکاری جوانان این مرز وبوم، در کنار نشان دادن پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب سبب ایجاد روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم همواره نشان داده که برای خون شهدا ارزش قائل هستند، خاطرنشان کرد: مردم انقلابی و مؤمن انقلاب اسلامی نسبت به خون شهدا پایبند و به آن ارج می‌نهند.

استاندار قم با تأکید بر اهمیت توجه نسل جوان به چرایی ایثار شهدا ابراز کرد: تشییع پیکرهای شهدا به‌نوعی تجدید بیعت با یاد و خاطره آن‌هاست و امروز جوانان کشور با تبعیت از مقام معظم رهبری و شهدا در صف ایثار و از خودگذشتگی قرار دارند.

وی با بیان اینکه  حضور شهدا در بین مردم یادآور خاطراتی بوده که شهدا به خاطر اسلام و برای پایداری نظام از جان خود گذشته‌اند، تصریح کرد: طنین‌انداز شدن یاد شهدا سبب قرب الهی و ایجاد مسئولیت برای همه مردم می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com