کد خبر ۴۷۶۱۹ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۵

تقدیر سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از حضور باشکوه مردم استان قم در تشییع شهدا

سپاه استان قم با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم ولایت مدار قم در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام قدردانی و تشکر نمود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، درپی برگزاری مراسم باشکوه تشییع و خاکسپاری پیکر پاک 8 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور خیل عظیم هزاران عزادار حسینی در شهر مقدس قم، سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از وداع عاشورایی آحاد مردم فهیم و غیرتمند شهر کریمه اهل بیت(س) با این عزیزان قدردانی کرد.
متن کامل این بیانیه بدین شرح می باشد:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
درود و سلام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و 8 شهید بزرگواری که امروز فضای شهر ودیارمان را با حضور خود عطراگین نمودند، وحال و هوای معنویت و همدلی را در دیارمان زنده کردند .
امروز برگ زرین دیگری در تاریخ پر ارزش عش آل محمد ورق خورد و ماندگار شد. مردم غیرتمند  استان قم بار دیگر حماسه ای بزرگ خلق کردند. زنان و مردان  قمی دوشادوش یکدیگر آلاله های خونین بال را به دوش کشیدند.
همه آمده بودند، از پیر و جوان، مرد و زن، کودک و نوجوان و از همه قشرها تا فرزندان قهرمان خود، این حافظان امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را باشکوه تمام بدرقه نمایند.
آفرین بر همت و عزم والایتان که در همه لحظات حساس با حضور گسترده و موثر پشتیبانی خود را از نظام جمهوری اسلامی و رهبری گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدان راه حق و حقیقت اعلام می نمایید.
شرکت آحاد مردم و مسئولین از جمله جوانان پرشور و غیرتمند در آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک شهیدان عزیز و همیشه جاوید و حضور انبوه، متراکم و شگفت‌آور همگان در این رخداد عاشورایی، بویژه یادآور این حقیقت است که پس از الطاف و امدادهای الهی و عنایات اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و هدایت‌های رهبر حکیم و فرزانه‌ انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) این سرمایه‌ی عظیم ملت ایران است که همواره حامی و پشتیبان اصلی انقلاب اسلامی می باشد.
سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) به نمایندگی از همه ایثارگران و رزمندگان استان از تمامی مردم ولایتمدار و غیور هم استانی و تمام کسانی که در مراسم تشییع این گلگلون کفنان خونین بال شرکت کردند تقدیر و تشکر نموده و به ملت شریف ایران و خانواده معزز این شهدا اطمینان می دهد که ادامه دهنده راه نورانی شهیدان باشد.
در پایان از درگاه خداوند متعال می خواهیم تا توفیق شهادت در راه خودش را نصیب ما فرماید.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com