کد خبر ۴۷۶۵۰ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵
امام جمعه قم:

سپاه یا هر شخص و نهادی که مانع سلطه‌طلبی باشد مورد هجمه قرار می‌گیرد

امام جمعه قم گفت: سپاه پاسداران یا هر نهاد و شخصیتی که مانع سلطه‌طلبی آمریکا و غرب باشد، مورد هجمه قرار می‌گیرد.


قم- خبرنگار کیهان:

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه‌های نمازجمعه قم که با حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهر در مصلای قدس برگزار شد، افزود: در اوایل انقلاب نیز کینه‌توزان مزدور آمریکا افراد و شخصیت‌های مؤثری که در حفظ انقلاب به خصوص حفظ جنبه ضداستکباری آن نقش داشتند، در ابتدا هدف ترور معنوی و سپس ترور فیزیکی قرار دادند.
وی اظهار داشت:‌امروز نیز ایادی مزدور استکبار به خیال خام خود می‌خواهند هر نهاد و شخصیتی را که در برابر سلطه‌گری آمریکا و دنباله‌های داخلی‌اش قرار دارند، از چشم مردم بیندازند تا زمینه سلطه مجدد بر این کشور فراهم شود.
تولیت آستان حضرت معصومه(س) با اشاره به تهدیدهای صورت گرفته علیه سپاه پاسداران توسط آمریکا، گفت: سپاه علت اصلی نقش بر آب شدن توطئه‌های آمریکا در منطقه است و طبیعی است که مورد بغض و کینه آنها قرار گیرد.
وی با تقدیر از حمایت همه‌جانبه مسئولین از سپاه پاسداران در برابر تهدیدهای آمریکا، تصریح کرد: ارتش و سپاه پاسداران حافظ امنیت کشور و در آمادگی کامل برای مقابله با توطئه‌ها قرار دارند و ملت نیز آنها را فرزندان جان بر کف خود می‌دانند.
خطیب جمعه قم در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به سیل گسترده اتهام‌زنی به مسئولین کشور در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه اشاره کرد و بیان داشت: «کسی که عادت به اتهام‌زنی پیدا می‌کند، از دین و ایمان به خدا فاصله گرفته است اما علاوه بر این، پادزهر این شایعات رشد و تعالی معنوی مردم و شناخت نقشه‌های دشمن است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی در ادامه به برخی مناسبت‌های هفته اشاره کرد و گفت: 20 مهرماه روز استاندارد است، فلسفه وجودی این نهاد کمک به سلامت تولیدات و نیز حمایت از مصرف‌کنندگان است. البته نظارت این نهاد بر تولیدکنندگان موجب افزایش کیفیت کالاها و به تبع، فروش بهتر آنها خواهد شد.
خطیب جمعه قم همچنین با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در مراسم تشییع شهدای گمنام، گفت: شهادت یعنی معامله با خداوند و شهید معامله‌ای می‌کند که ارزش آن قابل مقایسه با زندگی مادی و دنیوی نیست البته مردم هم باید با تمام توان نام و خاطره و اهداف آنها را گرامی بدارند و پیگیری کنند تا جامعه از تهاجم و تجاوز دشمنان درامان باشد.
وی آغاز سال تحصیلی را هم به دانش‌آموزان و مربیان تبریک گفت و اظهار داشت: هم‌افزایی اولیاء و مربیان می‌تواند زمینه‌ساز تربیت صحیح دانش‌آموزان باشد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com