کد خبر ۴۷۶۷۰ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷

مرحله استانی جشنواره مدهامتان در قم برگزار شد

مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

به گزار خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات مدهامتان تصریح کرد: این مرحله با حضور ۲۵۰ خواهر و برادر برگزار شد که این مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود.

وی ادامه داد: این مسابقات در پنج بخش برگزار شد که بخش خواهران ۱۸ تا ۳۰ سال در رشته های قرائت و حفظ کل، بخش برادران بالاتر از ۱۸ سال در رشته‌های قرائت ، حفظ کل، حفظ 20 جزو  ترتیل و اذان برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین روحانی ادامه داد: در بخش برادران کمتر از ۱۸ سال برادران نیز در رشته های قرائت، اذان و حفظ پنج جز به رقابت پرداختند.

وی افزود: همچنین در بخش کمتر از ۱۵ سال نیز در بخش خواهران و برادران در رشته صحیح خوانی نماز برگزار شد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم،با اشاره به بخش آزاد گفت: در بخش سن آزاد نیز مسابقات مفاهیم را داریم که همزمان با 28 مهر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور داوران در این مرحله تصریح کرد: در بخش  برادران 6 نفر و در بخش خواهران پنج نفر  داوری مسابقات را به عهده داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره تصریح کرد:حضور پرشوری را در این جشنواره داشتیم بویژه در بخش کمتر از ۱۸ سال داشتیم که استقبال بسیار زیادی از این برنامه داشتند تا جایی که داوران پیشنهاد داشند برای سال آهای آینده رشته های این بخش را افزایش دهیم.

لازم به ذکر است مرحله استانی جشنواره مدهامتان طی روزهای پنجشنبه و جمعه ویژه خواهران و برادران در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com