کد خبر ۴۷۷۴۱ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۸
استاندار قم:

موکب‌ها به بُعد فرهنگی عاشورا در راهپیمایی اربعین‌حسینی توجه داشته باشند

استاندار قم گفت: موکب‌ها باید به بعد فرهنگی عاشورا توجه بیشتری داشته باشند و مسئولان در جهت خدمات‌رسانی بهتر به زوار اربعین اهتمام ورزند تا اثرگذاری بیشتری در عرصه فرهنگی داشته باشیم.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمهدی صادقی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین حسینی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد،  ضمن عرض تسلیت ماه محرم اظهار داشت: امیدواریم در جهت مسیری که حرکت می‌کنیم خداوند لطف و عنایت خاصی برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی داشته باشند.

وی افزود: لازم است که از تمامی اقدامات صورت گرفته قدردانی شود البته کار برای امام حسین(ع) دارای قدر و منزلتی است که قابل توصیف نیست و همه با عشق و علاقه این مسیر را طی می‌کنند ازاین‌رو باید بر ارتقای کیفی در همه ابعادش بیافزاییم.

استاندار قم با اشاره به افزایش تعداد موکب‌ها در سال جاری گفت: قطعاً باید در مورد نحوه انجام کار آسیب‌شناسی صورت بگیرد به‌ویژه موکب‌ها باید به بعد فرهنگی عاشورا توجه بیشتری داشته باشند و مسئولان نیز در جهت خدمات‌رسانی بهتر به زوار اربعین اهتمام ورزند تا اثرگذاری بیشتری در عرصه فرهنگی داشته باشیم.

 

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com