کد خبر ۴۷۷۵۵ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۱
در لیگ برتر فوتسال امید؛

نماینده فوتسال قم بار دیگر به رده دوم جدول بازگشت

قم - نماینده فوتسال قم با پیروزی برابر تیم پرسپولیس خوزستان، بار دیگر به رده دوم جدول لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور در قم بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار مهر، سومین روز از دور برگشت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور برگزار شد و در پایان مسابقات یکشنبه شب، نمایندگان فوتسال قم در رده‌های اول و دوم گروه یک قرار گرفتند.

در این مسابقات که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد تیم فوتسال هیئت فوتبال قم در یک بازی نزدیک و دشوار برابر تیم پرسپولیس خوزستان ۳ بر ۲ به پیروزی رسید و با کسب این پیروزی و با توقف به توقف تیم مشهدی فرش آرا دوباره به رده دوم صعود کرد.

تیم هیئت فوتبال قم که در ۲ بازی آغازین دور برگشت شکست خورده بود، با این پیروزی توانست خود را به ۲ امتیازی صدر جدول برساند اما دیدار این تیم برابر فرش آرای مشهد می‌تواند برای این تیم در راه صعود، تعیین کننده باشد.

تیم آتلیه طهران قم نیز که در دور برگشت عملکرد بسیار خوبی داشته در دیدار برابر تیم فرش آرای مشهد قرار گرفت که این بازی نزدیک و نفس گیر در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و آتلیه طهران قم با همین تساوی با ۲۰ امتیازی در صدر باقی ماند.

تیم فرش آرای مشهد نیز با این تساوی و از دست دادن ۲ امتیاز، ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت اما با توجه به فاصله ۲ امتیازی با تیم هیئت فوتبال قم در رده دوم جدول، آن‌ها باید در بازی رودررو با هیئت فوتبال قم پیروز از میدان خارج شوند.

این مسابقه طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ادامه پیدا می‌کند تا تکلیف ۲ تیم برتر و صعود کننده به مرحله نهایی لیگ برتر امید مشخص شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com