کد خبر ۴۷۷۷۴ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲

اعزام ۱۶۰ مددجوی کمیته امداد قم به عتبات عالیات

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از اعزام ۱۶۰ مددجوی کمیته امداد قم به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن هرمز با اشاره به عملکرد شش ماهه این معاونت تصریح کرد: در حال حاضر 20 هزار و 992 خانوار شامل 35 هزار و 539 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند که 15 هزار و 820  خانوار مستمری بگیر هستند.

وی در ادامه به برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد در استان قم اشاره کرد و گفت: اعزام مددجویان این کمیته به اردوهای زیارتی مشهد و کربلای معلی یکی از برنامه های مستمر این مجموعه است.

حجت الاسلام هرمز تصریح کرد: اعزام مددجویان به اردوگاه‌های کشوری کمیته امداد برای شرکت در برنامه‌های آموزشی و تفریح یاز جمله گیلان و همدان از دیگر برنامه های این معاونت است.

وی ادامه داد: در شش ماه نخست امسال هزار نفر از مددجویان به اردوهای زیارتی مشهد و کربلا اعزام شدند، که از این تعداد 160 نفر به سفر عتبات عالیات و مابقی به اردوی زیارتی مشهد اعزام شدند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان قم هر هفته پذیرای 200 مادر و دختر مددجوی کمیته امداد از استان‌های مختلف به شهر قم است  و برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌کند.

معاون فرهنگی و آموزشی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم همچنین با اشاره به برنامه‌های مهارت آموزی برای مددجویان این کمیته گفت: در این مدت کلاس‌های آموزش خانواده برای مددجویان کمیته امداد به خصوص پسران و دختران در شرف ازدواج و مادران برگزار کرده ایم.

وی یادآور شد: در فصل تابستان نیز برنامه های مهارت آموزی را برگزار کردیم تا مددجویان بتوانند درآینده از این مهارت برای توانمندسازی و رشد اقتصادی خودشان استفاده کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com