کد خبر ۴۷۷۹۱ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۲
تسنیم گزارش می‌دهد

بازی در نقش‌جهان 100 میلیون؛ ذوبی‌ها به قم می‌آیند

هزینه 100 میلیونی بازی در ورزشگاه نقش‌جهان، مسئولان تیم ذوب‌آهن را به فکر انجام بازی‌های خانگی این تیم در ورزشگاهی به غیر نقش‌جهان انداخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، در هفته‌های اخیر خبری مبنی بر برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم اعلام شد که جنجال‌های بسیار زیادی را در پی داشت.

روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برگزاری دیدارهای ذوب‌آهن در قم یک‌چهارم هزینه‌های برآورد شده در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان است و با توجه به مذاکرات انجام‌شده با هیئت فوتبال استان قم دیدارهای این تیم به قم می‌آید.

پس از انتشار این خبر مدیر ورزشگاه یادگار امام قم گفت: چمن ورزشگاه آمادگی برگزاری دو مسابقه در هفته را ندارد و این موضوع هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد تومان در پی خواهد داشت.

از سوی دیگر، مجموعه ورزشی یادگار امام قم متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است و هیئت فوتبال استان قم به‌طور خودسرانه با مدیران باشگاه ذوب‌آهن مذاکره داشته است، و اداره کل ورزش قم تاکنون هیچ چراغ سبزی مبنی بر این امر نشان نداده و سکوت کرده است.

حالا باشگاه سپاهان در نامه‌ای رسمی آخرین مبلغ اعلام‌شده جهت استفاده تیم فوتبال ذوب‌آهن از ورزشگاه نقش‌جهان را برای هر بازی 100 میلیون تومان اعلام کرده است، و به‌این‌ترتیب به نظر می‌رسد ذوبی‌ها قید استفاده از این ورزشگاه را دربازی‌های خانگی بزنند.

قرار است زمین چمن ورزشگاه فولادشهر زیر کشت برود و به همین دلیل مدیران این باشگاه به دنبال پیدا کردن ورزشگاه مناسبی برای میزبانی از تیم‌های لیگ برتری هستند.

تاکنون هزینه برگزاری مسابقه در ورزشگاه یادگار امام از سوی متولیان امر اعلام‌نشده که این مسئله جای سؤال دارد.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا ذوبی‌ها به قم می‌آیند و از همه مهم‌تر اجازه مسئولان اداره ورزش قم برای برگزاری مسابقات این تیم در ورزشگاه است که هنوز هیچ وضعیت مشخصی ندارد.

بر اساس برنامه اعلام‌شده از سوی سازمان لیگ فوتبال کشور ذوب‌آهن اصفهان در روز 28 مهرماه به مصاف پارس جنوبی خواهد رفت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com